piątek, 3 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    mPay podsumował wyniki za II kwartał 2020 r.

    Zobacz również

    mPay opublikował sprawozdanie finansowe za II kwartał 2020 roku. Spółka utrzymała stabilne przychody oraz wygenerowała zysk na satysfakcjonującym poziomie w odniesieniu do niesprzyjających warunków związanych z COVID-19 oraz wysokich nakładów na prace rozwojowe. Spółka mPay zamknęła II kwartał br. przychodami na poziomie blisko 2,1 mln zł. Jednocześnie, pomimo istotnych nakładów na prace rozwojowe oraz pandemię COVID-19, wypracowała zysk netto na poziomie 0,1 mln zł.

    - Reklama -

    EBITDA wyniosła 0,2 mln PLN. Marże operacyjne odnotowały nieznaczny spadek ze względu na decyzję o kontunuowaniu prac rozwojowych służących finalizacji kluczowych projektów (koszty usług obcych w II kw. 2020 roku wyniosły niemal 2 mln zł vs. 1,4 mln w II kw. 2019 roku).

    W analizowanym okresie koncentrowaliśmy się przede wszystkim na rozbudowie oferty usługowej i produktowej dla klientów, poszerzając grono partnerów biznesowych  o podmioty o ugruntowanej pozycji rynkowej. Prowadziliśmy również działania służące dywersyfikacji modelu biznesowego, w celu wypracowania synergii przychodowych przy jednoczesnym ograniczeniu zależności od uwarunkowań koniunkturalnych. – mówi Krzysztof Hejduk, Prezes Zarządu mPay S.A.

    Innowacyjne wdrożenia

    Obowiązująca od lipca 2018 roku, Ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu nakłada na instytucje finansowe, w tym również niebankowe, obowiązek dokonania w określonych sytuacjach identyfikacji i weryfikacji tożsamości użytkowników. Poza dostosowaniem do przepisów prawa, mPay idzie jednak o krok dalej i stara się jak najbardziej ułatwić użytkownikom przejście przez proces, by mogli finalnie skorzystać z szerokiej oferty funkcjonalności aplikacji mPay. Dotyczy to przede wszystkim usług o charakterze finansowym – dostępnych obecnie oraz takich, które – zgodnie z założonymi celami biznesowymi – będą komunikowane przez spółkę w najbliższym czasie.

    – Filarem naszej strategii rozwoju jest stworzenie multifunkcyjnej platformy usług, opierającej się na wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii z zakresu płatności mobilnych. Już dziś działalność mPay wykracza istotnie poza pierwsze skojarzenia z flagowym produktem, jakim jest aplikacja do m-płatności. To już dawno nie jest bowiem kiosk, w którym kupujemy tylko i wyłącznie bilety komunikacji miejskiej. Nasi klienci są beneficjentami udogodnień z zakresu szeroko pojętego transportu, rozrywki oraz usług finansowych. – mówi Krzysztof Hejduk.

    mPay to pierwsza niebankowa aplikacja do płatności mobilnych, która umożliwia weryfikację konta przez selfie.

    mPay, jako pierwsza niebankowa aplikacja, wdrożył tzw. weryfikację biometryczną. W II kwartale br., sklepach Google Play i App Store, udostępniono aktualizację, która umożliwia weryfikację użytkownika poprzez selfie. Firma przygotowała również film, który krok po kroku wyjaśnia jak poprawnie przejść przez proces.

    Multiwyszukiwarka połączeń kolejowo-autobusowych od mPay to jedyna na rynku, tak kompleksowa oferta dostępna w aplikacji do płatności mobilnych.

    W analizowanym okresie kwartale br. mPay wdrożył również nową, innowacyjną funkcjonalność, która dotychczas nie była dostępna na polskim rynku. Multiwyszukiwarka połączeń kolejowo-autokarowych pozwala na wybór najdogodniejszej formuły transportu z szerokiej oferty przewoźników takich, jak: Koleje Mazowieckie, Łódzka Kolej Aglomeracyjna, Koleje Wielkopolskie, Dworzec Online, czy też przewoźnicy obsługujący trasy międzynarodowe w Europie (platforma Ewhd.eu).  W jednym miejscu uzyskamy informację o najtańszej i najwygodniejszej formie transportu, a także od ręki sfinalizujemy transakcję zakupu, w tym nawet kilku biletów z różnymi ulgami, ale w ramach jednej płatności. Dodatkowo, możemy liczyć na rzetelną informację o godzinach odjazdu z poszczególnych stacji lub przystanków, precyzyjnie dookreślony czas na ewentualną przesiadkę oraz wizualizację podróży na mapie.

    Użytkownikom aplikacji mPay udostępniono również opcję przekazywania środków na cele charytatywne. W II kwartale br. spółka przeprowadziła akcję wspierającą medyków. Punkty zdobyte w grze mPay Hero można było przeliczyć na pieniądze, które finalnie zostały przekazane na zakup niezbędnych środków ochrony dla medyków. Działaniom towarzyszył spot przygotowany przy udziale pracowników i ich rodzin, m.in. z gościnnym udziałem znanego rapera z Częstochowy, gdzie zlokalizowane są siły operacyjne spółki.

    Nowe kontrakty
    mPay to pierwsza i jedyna obecnie aplikacja do płatności mobilnych, która umożliwia regulowanie należności za płatne parkowanie w Zakopanem.

    ŹródłomPay
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    GENESIS ponownie wybrany najlepszą polską marką gamingową przez czytelników ITHardware

    Z ogromną dumą i radością informujemy, że po raz drugi z rzędu wybraliście GENESIS jako najlepszą polską marką gamingową...