sobota, 1 listopada, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Moc marki PLAY

    Zobacz również

    Tuż po AppAward i nagrodzie dla najbardziej przyjaznego operatora na rynku operator Play zdobyl kolejną nagrode. Dziś Rzeczpospolita opublikowała Ranking Mocy Marek. A Play drugi rok z rzędu wygrał w kategorii Telekomunikacja. Wartość marki Play w 2014 roku to ponad 2 miliardy złotych.

    - Reklama -

    W kategorii siła marki przyznano nam 59 punktów, postrzegana wartość to 68 punktów, prestiż 74, postrzegana jakość 73 a świadomość marki 81. – informuje rzecznik prasowy Play Marcin Gruszka.

    ŹródłoPlay
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    837 mln zł zysku netto, rekordowa sprzedaż hipotek i nowa strategia – mBank ruszył Całą naprzód

    W III kwartale 2025 roku Grupa mBanku osiągnęła bardzo dobre wyniki operacyjne i finansowe, kontynuując dynamiczny rozwój, zgodnie z...