wtorek, 14 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Mobilna autoryzacja dostępna w eurobanku, nie trzeba korzystać z haseł SMS ani tokena

    Zobacz również

    eurobank uzupełnił aplikację mobilną eurobank 2.0. o możliwość tzw. mobilnej autoryzacji transakcji. To kolejna istotna zmiana, której celem jest rozszerzenie propozycji dla klientów korzystających z bankowości elektronicznej. eurobank zaoferował klientom nowoczesną metodę zatwierdzania transakcji wykonywanych za pośrednictwem serwisu eurobank online. Mobilna autoryzacja to alternatywa dla haseł SMS oraz tokena GSM.

    - Reklama -

    Na czym w praktyce polega mobilna autoryzacja?
    Jeżeli klient wykonuje operację (np. przelew) w serwisie internetowym eurobanku, dostaje powiadomienie (tzw. push) na telefon, na którym ma aktywowaną usługę mobilnej autoryzacji. By zrealizować transakcję, musi tylko zatwierdzić ją „kliknięciem” oraz podać kod PIN – ten sam, którego używa do logowania
    w bankowości mobilnej. Po wykonaniu operacji klient zobaczy na ekranie telefonu potwierdzenie jej realizacji.

    Podczas prac nad mobilną autoryzacją eurobank postawił przede wszystkim na bezpieczeństwo oraz wygodę podczas wykonywania operacji w bankowości internetowej.

    Składają się na to m.in.:

    • natychmiastowe powiadomienia autoryzacyjne – przychodzą tuż po złożeniu dyspozycji realizacji operacji w serwisie eurobank online
    • pobieranie szczegółów autoryzowanej operacji bezpośrednio w aplikacji – nie są przesyłane jawnie
    • w powiadomieniu push
    • konieczność podania PIN-u dla zatwierdzenia powiadomienia autoryzacyjnego
    • każde powiadomienie autoryzacyjne ważne jest tylko 5 minut
    • brak odgórnego limitu kwotowego dla transakcji autoryzowanych za pomocą tej metody

    Mobilna autoryzacja jest dostępna w aplikacji eurobanku od wersji 2.3.x. Aby zacząć korzystać z mobilnej autoryzacji, klient powinien zainstalować najnowszą wersję aplikacji na swoim telefonie, a następnie aktywować usługę mobilnej autoryzacji.

    Po aktywacji nowa metoda autoryzacji zastąpi dotychczasową – hasła SMS lub token GSM.

    Mobilne płatności w eurobanku

    Mobilna autoryzacja to nie pierwsza nowość, którą eurobank zaproponował klientom w ramach aplikacji mobilnej eurobank 2.0. W sierpniu aplikacja została uzupełniona o nową funkcjonalność – kartę mobilną „płatności mobilne Visa” (karta HCE). Umożliwia ona, oprócz płatności zbliżeniowych, również zbliżeniowe wypłaty gotówki z bankomatów.

    eurobank zaprezentował nową wersję aplikacji mobilnej na początku 2018 r. Wówczas klienci dostali dostęp m.in. do obsługi takich produktów jak konto osobiste, rachunek oszczędnościowy, czy kredyt gotówkowy.

    W obecnym kształcie najnowsza odsłona naszej aplikacji mobilnej jest już wyposażona we wszystkie najważniejsze udogodnienia, potrzebne do tego, by swobodnie „bankować”. Dodatkowo jest bardziej atrakcyjna wizualnie w porównaniu do poprzedniej. Dlatego zachęcamy klientów do zmian i skorzystania z najnowszej wersji aplikacji eurobank 2.0. – mówi Wojciech Frabiński, dyrektor Departamentu Kanałów Zdalnych w eurobanku.

    Euro Bank S.A. (eurobank) to detaliczny bank „na co dzień” z szeroką ofertą produktów dla klientów indywidualnych. Pozycję eurobanku wśród banków oferujących najnowocześniejsze usługi ugruntowały takie wdrożenia jak: płatności mobilne HCE, funkcjonalne widgety (dla Androida oraz iOS), Touch ID (dla iOS), bankowość internetowa w RWD, karta multiwalutowa.

    Bank skupia się na jakości oferowanych usług oraz produktów w każdym kanale kontaktu. W ciągu kolejnych 5. kwartałów w 2015 i  w 2016 r. eurobank znajdował się w TOP 3 według wskaźnika satysfakcji Klienta –  NPS (TNS/OBOP, Audyt Bankowości Detalicznej, 2015-2016 r.).

    Źródłoeurobank
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Co drugi klient z niego korzysta, mBank zmienia Menedżera finansów

    Menedżer finansów to narzędzie dostępne w aplikacji mobilnej mBanku. Pomaga klientom w zarządzaniu budżetem. Obecnie korzysta z niego już...