niedziela, 28 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Mastercard udostępnia GdzieJakiBiznes.com

    Zobacz również

    GdzieJakiBiznes.com to nowe narzędzie od Mastercard, stworzone z myślą o przedsiębiorcach – zarówno tych doświadczonych, szukających lokalizacji do ekspansji, jak i takich, którzy chcą znaleźć odpowiednie miejsce na otwarcie swojego pierwszego biznesu. Oferuje ono dostęp do informacji, które dotychczas były zarezerwowane dla dużych przedsiębiorstw i korporacji. Narzędzie może być bardzo przydatnym wsparciem w podejmowaniu decyzji o lokalizacji własnej działalności, prezentując wyniki i wnioski z zaawansowanej analizy danych. GdzieJakiBiznes.com powstało w oparciu o zanonimizowane i zagregowane dane o trendach zakupowych Mastercard oraz informacje od partnerów, np. o natężeniu ruchu czy poziomie hałasu.

    - Reklama -

    Znajdź swoje miejsce w biznesie

    Nowe narzędzie od Mastercard odpowiada na potrzeby osób, które mają pomysł na własny biznes, rekomendując potencjalnie najlepsze miejsce do jego prowadzenia. Może także pomóc w podjęciu decyzji, jakiego rodzaju działalność ma największe szanse na powodzenie w przypadku, gdy przedsiębiorca ma już wybraną lokalizację. Jest też przydatne dla tych, którzy poszukują zarówno pomysłu na biznes, jak i odpowiedniego miejsca dla niego.

    Po wypełnieniu krótkiego formularza na stronie GdzieJakiBiznes.com prezentowana jest ocena szansy powodzenia danej kategorii biznesu w wybranej lokalizacji. Formularz można wypełniać wielokrotnie, aby uzyskać rekomendację maksymalnie dopasowaną do swoich potrzeb. Narzędzie w intuicyjny sposób prezentuje zagregowane dane z różnych źródeł, pokazując nie tylko potencjał biznesowy danej lokalizacji, ale także charakterystykę jej otoczenia, np.: dostępność komunikacji miejskiej, terenów zielonych, liczbę placówek edukacyjnych czy natężenie ruchu. Wszystkie te czynniki mogą wpływać na sukces przedsiębiorstwa.

    GdzieJakiBiznes.com to proste i przyjazne w obsłudze, bezpłatne narzędzie, niewymagające rejestracji ani logowania, dostosowane zarówno do urządzeń mobilnych, jak i stacjonarnych. Wyniki prezentowane są dla 37 największych miast w Polsce. Dzięki współpracy z Grupą Morizon-Gratka, użytkownicy platformy otrzymują także bezpośredni dostęp do aktualnych ofert kupna lub wynajmu lokali usługowych, dopasowanych do ich potrzeb i możliwości budżetowych. W jednym miejscu można znaleźć zatem cały wachlarz informacji, które mogą pomóc w podjęciu decyzji związanej z prowadzeniem własnej działalności.

    Wybór odpowiedniej lokalizacji lub jej dopasowanie do wybranej branży jest dla wielu biznesów kluczowym czynnikiem sukcesu. Przekazując GdzieJakiBiznes.com w ręce przyszłych i obecnych przedsiębiorców chcemy im pomóc w budowaniu ich biznesów od samego początku. To jedyne takie narzędzie w Polsce, wspierające małych i średnich przedsiębiorców, dostępne bezpłatnie. Stworzyliśmy je, by użyć naszych zasobów w jak najlepszy sposób – to przykład odpowiedzialnego wykorzystania analizy danych w służbie społeczeństwu i dla rozwoju przedsiębiorczości – mówi Marta Życińska, dyrektorka generalna polskiego oddziału Mastercard Europe.

    Narzędzie powstało z myślą o małych i średnich przedsiębiorcach, których wśród Polaków jest coraz więcej. Tylko w 2022 roku w naszym kraju otworzyło się ponad 310 tys. firm, a każdego dnia powstaje około 1 000 nowych przedsiębiorstw. Te dane, a także raport PARP pokazują, że Polacy chcą otwierać własną działalność. Dotyczy to zarówno młodszej grupy (18-30 lat), wśród której 27% osób nieprowadzących działalności gospodarczej planuje założenie własnego biznesu, jak i tej starszej (powyżej 50. roku życia).

    Komplementarne biznesy – dopasowany sąsiad to wspólny zysk

    Dzięki analizom Mastercard, stanowiących podstawę narzędzia GdzieJakiBiznes.com, użytkownik platformy może też uzyskać informacje o biznesach komplementarnych, czyli takich, które funkcjonując w pobliżu siebie, lepiej prosperują. Przykładem jest piekarnia oraz barber, sklep zoologiczny i drogeria, a także księgarnia i jubiler – działając w sąsiedztwie, oba biznesy mogą liczyć na większą liczbę klientów. Dla wielu osób, zastanawiających się nad otworzeniem jednego z takich komplementarnych biznesów, jest to kolejna wskazówka pomocna w wyborze lokalizacji, w której ich firma będzie miała większe szanse powodzenia.

    GdzieJakiBiznes.com wykorzystuje informacje na temat trendów w wydatkach konsumenckich, które są agregowane i anonimizowane zgodnie z zasadami bezpiecznego przetwarzania danych, stosowanymi przez Mastercard. To kolejny tego typu projekt od Mastercard. Wcześniej, w czasie pandemii koronawirusa, powstało narzędzie KiedyDoSklepu.pl, pokazujące natężenie ruchu w pobliskich sklepach spożywczych, by konsumenci mogli uniknąć tłoku i kolejek podczas zakupów. Z kolei po wybuchu wojny w Ukrainie, Mastercard stworzył platformę GdzieZamieszkac.com, dzięki której przybyli do Polski obywatele Ukrainy, mogli znaleźć miejsce do zamieszkania optymalne pod kątem ich sytuacji rodzinnej i budżetu.

    ŹródłoMastercard
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Nowe telewizory LG już w Polsce! Soundbar do wyboru w atrakcyjnej ofercie oraz kamerka Smart w prezencie

    Ruszyła przedsprzedaż nowych telewizorów LG w Polsce. W ofercie znalazły się wyposażone w samoświecące piksele modele LG OLED evo,...