piątek, 10 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    MassDial – kampanie telefoniczne od FreecoNet

    Zobacz również

    Nie potrzebujesz telefonicznych konsultantów, żeby poinformować swoich klientów o aktualnej promocji, nowościach w ofercie, albo złożyć im życzenia świąteczne. Nie musisz też sam wykonywać setek telefonów, powtarzając wyuczone formułki, tracąc czas i przy tym nadwyrężając gardło. Wystarczy, że skorzystasz z nowej usługi MassDial od FreecoNet.

    - Reklama -

    Mass Dial umożliwia zestawianie połączeń na dowolną liczbę numerów jednocześnie i odtworzenie wcześniej przygotowanego komunikatu. Aby skorzystać z tej usługi, należy wcześniej założyć konto we FreecoNet, a następnie – z poziomu dostępnego przez internet panelu użytkownika – poprosić o uruchomienie MassDial. Kiedy już usługa zostanie aktywowana, trzeba wgrać w panelu przygotowaną wcześniej bazę numerów telefonów i plik z nagranym komunikatem. Wiadomość może też zostać odczytana przez dostępny we FreecoNet syntezator mowy. Decydując się na tę drugą opcję, wystarczy tylko wpisać tekst w odpowiednim polu w konsoli MassDial. Komunikat można personalizować dla każdego numeru telefonu.

    – Dla tworzonej kampanii telefonicznej można także m.in. określić dni i godziny wykonywania połączeń oraz sposób ponawiania połączeń, jeżeli rozmówca nie mógł odebrać telefonu. Jednocześnie można też wskazać numer telefonu, na jaki ma zostać przekierowane połączenie (np. do Call Center), jeśli rozmówca będzie zainteresowany reklamowaną ofertą. Potem można już zaczynać kampanię. Śledzenie przebiegu akcji umożliwiają rozbudowane raporty, które pokazują dokładny status wykonywanych połączeń. Cena usługi to 149 zł brutto na miesiąc, do czego należy doliczyć koszt połączenia. Dla przykładu minuta odsłuchanej przez odbiorcę wiadomości na terenie Polski kosztuje 5 groszy brutto – mówi Jan Wyrwiński, Prezes Zarządu FreecoNet SA.

    Usługę MassDial od FreecoNet wyróżnia jeszcze to, że został do niej udostępniony interfejs programowania aplikacji, czyli tzw. API. Pozwala to na integrację dowolnych zewnętrznych systemów, np. CRM, z platformą FreecoNet i wzbogacenie ich np. o możliwość wykonywania połączeń masowych.

    Warto przypomnieć, że FreecoNet oferuje również inną usługę, która umożliwa masowy kontakt z klientami. Jest nią opcja masowej wysyłki faksów, w ramach usługi Witualny Fax. Przy pomocy tej usługi można wysłać nieograniczoną liczbę faksów jednocześnie. Każdy z nich można łatwo spersonalizować, co pozwala skierować faks do konkretnego odbiorcy. Nie trzeba przy tym utrzymywać linii telefonicznej, inwestować w zakup drogich urządzeń faksowych, zajmujących dużo miejsca, ponosić kosztów eksploatacyjnych związanych z zakupem papieru czy toneru. Przeprowadzanie kampanii faksowych jest możliwe z dowolnego miejsca na świecie, o dowolnej porze (24 h/dobę, 7 dni w tygodniu). Wystarczy tylko komputer i dostęp do internetu. Udana transmisja jednego faksu zarówno w kraju, jak i za granicę – kosztuje już od 2 groszy brutto.

    ŹródłoFreecoNet
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Teraz z Copilot dla Microsoft 365 możesz porozmawiać po polsku

    Dane z nowego, czwartego już raportu Microsoft Work Trend Index wskazują jednoznacznie, że AI przekształca nie tylko sposób wykonywania...