Marka realme prowadzi właśnie kampanię „real me after dark”, w której zachęca użytkowników do pokazania ich prawdziwego ja – po zmroku. W jej ramach 16 influencerów pokazuje, jaki jest ich typ osobowości według kwestionariusza Myersa-Briggsa oraz to, jak smartfony z serii realme 14 Pro pozwalają im to uchwycić. Działania uzupełnia konkurs dla obserwujących profil realme Polska na Instagramie.
Kampania „real me after dark” promuje serię smartfonów realme 14 Pro i 14 Pro+, które dzięki potrójnemu fleszowi MagicGlow pozwalają dostosować moc i temperaturę światła, co daje spektakularne efekty niezależnie od sytuacji. Do działań marka zaangażowała 16 internetowych twórców, którzy zrobili test Myersa-Briggsa, czyli kwestionariusz opisujący postrzeganie i podejmowanie decyzji człowieka. Dzięki temu poznali oni jaki jest ich typ osobowości spośród 16 dostępnych, jak np. animator, działacz, artysta, dowódca czy mistrz relacji. Ich wynik został zaprezentowany w serii filmików, pokazującej również nocne możliwości aparatu oraz flesza w smartfonach realme. Łącznie filmy twórców wygenerowały już blisko 11 milionów wyświetleń, a liczba ta jeszcze rośnie!
Twórcy, którzy wzięli udział w kampanii, to m.in.: baoliin, witkowski, Anna Stoliar czy eliksirki.
W ramach działań marka realme zorganizowała też konkurs – real me after dark. Aby wziąć w nim udział użytkownicy Instagrama muszą wypełnić test osobowości na stronie: https://www.16personalities.com/pl/darmowy-test-osobowoscia, a następnie zrobić zdjęcie, które najlepiej odzwierciedla ich osobowość i odnosi się do motywu „real me after dark”. Efekty mają być opublikowane w formie Stories na Instagramie wraz z hasztagiem #realme14ProSeries16personalities oraz oznaczeniem profilu @realme.polska.
Autorzy najbardziej kreatywnych fotografii będą mogli wygrać smartfon realme 14 Pro+ oraz słuchawki realme T110. Konkurs potrwa do 14 maja do godziny 21:59, a wyniki zostaną opublikowane 18 maja po godzinie 16.