wtorek, 14 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    MAKRO wprowadziło pierwszą w Polsce loterię zdrAPKOWĄ w wersji cyfrowej

    Zobacz również

    Sieć hurtowni MAKRO Polska uruchomiła dla klientów loterię MAKRO zdrAPKA. Do zdobycia jest ponad 25 600 nagród, w tym Opel Crossland X, iPhone’y oraz vouchery wakacyjne. Celem akcji jest zapoznanie klientów z nowymi funkcjonalnościami aplikacji mobilnej MAKRO oraz nagrodzenie ich za lojalność. Loteria MAKRO zdrAPKA powstała w ramach rozwoju kanału cyfrowego dedykowanego dla klientów firmy.

    - Reklama -

    Sieć hurtowni poprzez zabawę  zamierza zapoznać ich z nowymi rozwiązaniami i udogodnieniami dostępnymi w aplikacji mobilnej MAKRO oraz równocześnie podziękować za lojalność i dokonywane zakupy.

    Loteria zdrAPKOWA trwa od 8 maja do 2 lipca br. Aby wziąć w niej udział, należy zrobić zakupy w MAKRO odebrać przy kasie ulotkę z kodem oraz wpisać go w aplikacji mobilnej MAKRO. Elementem zabawy jest zdrapywanie na ekranie telefonu koloru zasłaniającego informację o nagrodzie. Na klientów czekają m.in.: iPady Mini 4, iPhone’y 8, vouchery o wartości 1000 zł na wycieczki z Premio Travel, bony o wartości 100 zł na zakupy w MAKRO oraz puszki napoju Coca-Cola. Dodatkowo każda zdrapka bierze udział w losowaniu nagrody głównej – samochodu Opel Crossland X. Łącznie  dla klientów przygotowano 25 600 nagród.

    – Zgodnie z naszą strategią staramy się oswajać klientów z różnego rodzaju aplikacjami. Loteria MAKRO zdrAPKA bardzo przypadła im do gustu oraz cieszy się popularnością zarówno wśród przedstawicieli małych, jak i średnich firm. Co tydzień zyskujemy ponad 200% więcej użytkowników aplikacji mobilnej MAKRO, a liczba zrealizowanych zdrapek sięga już kilkudziesięciu tysięcy – komentuje Anna Heimberger, Dyrektor Działu Marketingu MAKRO Polska.

    Koncepcję promocji przygotował dział marketingu MAKRO, a za kreację i obsługę akcji odpowiada Agencja Unique One. Funkcjonalność zdrapki w aplikacji przygotowała agencja IT Craft.

    Loterii MAKRO zdrAPKA towarzyszy kampania promocyjna w Internecie, m.in. na portalach branżowych oraz w mediach społecznościowych, w tym na kanale YouTube oraz profilach Facebook i Instagram marki. Akcja promowana jest także we wszystkich katalogach reklamowych firmy oraz poprzez specjalne oznakowanie w halach, plakaty, ulotki i banery.

    Aplikacja MAKRO jest dostępna na telefony z systemem operacyjnym Android i iOS. Można pobrać ją bezpłatnie z Google Play lub App Store. Przy rejestracji wystarczy podać NIP działalności gospodarczej oraz numer karty klienta MAKRO.  Aplikacja oferuje takie funkcjonalności, jak m.in.: wirtualna karta klienta,  dostęp do gazetek promocyjnych czy funkcja bezpośredniego kontaktu z przedstawicielem handlowym.

    ŹródłoMakro
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Nowe soundbary Samsung Q-Serii debiutują w Polsce

    W polskich sklepach pojawiła się właśnie bogata oferta soundbarów Samsung. Wśród nich znalazły się najbardziej zaawansowane modele z Q-Serii,...