piątek, 3 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    LG wprowadza zdalną pomoc techniczną dla smartfonów

    Zobacz również

    LG Electronics wprowadzi nowe usługi w zakresie zdalnej pomocy technicznej, dostępne dla posiadaczy smartfonów z systemem operacyjnym Android. Funkcja zdalnego połączenia (Remote Call) oraz zdalna aktualizacja oprogramowania FOTA (Firmware Over-the-Air) to inteligentne i łatwe w obsłudze rozwiązania. Umożliwiają one precyzyjne zdiagnozowanie problemów związanych z oprogramowaniem telefonu oraz instalowanie najnowszych uaktualnień systemu i aplikacji.

    - Reklama -

    Dla posiadaczy smartfonów konieczność instalowania aktualizacji i rozwiązywania ewentualnych problemów z oprogramowaniem może okazać się równie absorbująca, co zarządzanie swoim domowym komputerem — powiedział dr Jong-seok Park, prezes i dyrektor generalny LG Electronics Mobile Communications Company. – Nasze nowe usługi dają użytkownikom dostęp do wirtualnego centrum pomocy technicznej, z którego mogą skorzystać w dowolnym miejscu o dowolnej porze. Wpisuje się to w naszą politykę zapewniania klientom jak najlepszej obsługi technicznej zakupionych przez nich smartfonów. – dodaje dr Jong-seok Park.

    Pierwsze fabrycznie instalowane usługi zdalne
    Modele smartfonów LG Swift Black (LG-P970) i LG Swift 2X (LG-P990) zostaną jako pierwsze wyposażone w fabrycznie zainstalowaną funkcję zdalnego połączenia (ang. Remote Call), która umożliwia diagnostykę problemów technicznych na odległość — bez konieczności odwiedzania przez użytkownika punktu serwisowego. Aby aktywować tę usługę, wystarczy skontaktować się z biurem obsługi klienta LG, CIC (Customer Information Center). Za wiedzą i zgodą użytkownika, specjaliści z CIC uzyskają zdalny dostęp do jego smartfonu LG przez sieć 3G lub Wi-Fi.

    Smartfony posiadać będą także funkcję ochrony prywatności, która uniemożliwi pracownikom CIC dostęp do folderów i aplikacji osobistych — takich jak poczta elektroniczna, wiadomości tekstowe, kalendarz czy galeria zdjęć — bez wyraźnej zgody właściciela telefonu. Dzięki swojej nowatorskiej usłudze LG jest pierwszym na świecie producentem telefonów komórkowych, który oferuje posiadaczom smartfonów z systemem Android kompleksową obsługę techniczną na odległość.

    Automatyczna aktualizacja oprogramowania LG FOTA
    Wygodny i inteligentny system zdalnej aktualizacji FOTA oraz fabrycznie zainstalowane aplikacje FOTA pozwalają użytkownikom otrzymywać regularne powiadomienia o uaktualnieniach oprogramowania. Dzięki tej usłudze, posiadacze smartfonów mogą być na bieżąco z najnowszymi funkcjami, aplikacjami i aktualizacjami systemu operacyjnego Android bez konieczności podłączania telefonu do komputera czy wizyty w punkcie obsługi bądź w sklepie.

    Nowe usługi zdalnej pomocy technicznej LG będą dostępne w Korei już w maju. W pozostałych krajach zostaną one wprowadzone w drugiej połowie roku.

    ŹródłoLG
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    GENESIS ponownie wybrany najlepszą polską marką gamingową przez czytelników ITHardware

    Z ogromną dumą i radością informujemy, że po raz drugi z rzędu wybraliście GENESIS jako najlepszą polską marką gamingową...