czwartek, 9 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    LG promuje Busan jako miasto Wystawy Światowej EXPO 2030

    Zobacz również

    Firma LG Electronics promuje podczas mistrzostw Amundi Evian 2023, jednego z pięciu głównych turniejów LPGA (Ladies Professional Golf Association), drugie co do wielkości miasto Korei Południowej jako kandydata do organizacji Wystawy Światowej 2030. LG jest oficjalnym sponsorem prestiżowego turnieju od 2017 r. Tegoroczne zawody trwają od dziś do 30 lipca w Klubie Golfowym Evian Resort we Francji. Aby wesprzeć starania Busan o organizację Wystawy Światowej, LG zaprezentuje podczas wydarzenia specjalny film promocyjny.

    - Reklama -

    W trakcie ubiegłorocznych zawodów firma także angażowała się w działania promocyjne mające na celu organizację Wystawy Światowej w Busan. Zgromadzenie Ogólne Międzynarodowego Biura Wystaw (BIE) podejmie decyzję o wyborze miasta-gospodarza EXPO 2030 pod koniec tego roku we Francji.

    Na obszarze tee dołka nr 5, znanego jako „dołek LG SIGNATURE”, widzowie turnieju mogą zobaczyć banery prezentujące produkty i markę LG SIGNATURE. Gracze, którzy zdobędą tam hole in one podczas zawodów stroke play, otrzymają nagrodę główną w postaci urządzeń premium serii LG SIGNATURE, w tym LG SIGNATURE OLED 8K.

    W ramach działań sponsorskich LG zaprezentuje w strefie LG SIGNATURE chłodziarkę do wina. Ponadto w lobby hotelu Royal w Evian Resort zaprezentowany zostanie telewizor LG SIGNATURE OLED 8K, oferując uczestnikom turnieju najwyższą jakością obrazu.

    Film promocyjny marki pt. „Live beyond.” został opublikowany na oficjalnych kanałach społecznościowych LG SIGNATURE i od 26 lipca jest wyświetlany na billboardach w klubie golfowym Evian Resort. Wideo przedstawia filozofię marki polegającą na doświadczaniu życia jako sztuki i wprowadza nowy motyw kampanii, reklamując jednocześnie Mistrzostwa Amundi Evian.

    – LG konsekwentnie promuje swoją kulturę i przedsięwzięcia artystyczne, prezentując unikalne zalety marki LG SIGNATURE, która łączy wartość artystyczną z innowacyjną technologią.

    W zeszłym miesiącu firma LG sponsorowała przedstawienie baletowe „Jezioro łabędzie” w choreografii cenionego baletmistrza Angelina Preljocaja w LG Arts Center w Seulu.

    Poprzez Mistrzostwa Amundi Evian, gdzie spotykają się najlepsze zawodniczki na świecie, LG SIGNATURE skutecznie promuje swoją koncepcję „Live beyond.”. Firma będzie nadal prowadzić zróżnicowane działania marketingowe, aby oferować swoim klientom wyjątkowe doświadczenia – powiedział Lee Jeong-seok, szef Globalnego Centrum Marketingu LG Electronics.

    ŹródłoLG
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    6 GHz na usługach, czyli kilka słów o Wi-Fi 6E

    Liczba urządzeń podłączonych do domowej sieci stale wzrasta. Kiedyś były to laptopy i smartfony, teraz także lodówki, telewizory, systemy...