sobota, 12 października, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    LG: Life’s Good Film Project – premiera filmu Jacksona Tisiego

    Zobacz również

    Filmowa prezentacja LG ukazuje twórcze wizje młodych artystów na temat możliwości, jakie niesie życie. Film Life’s Good, zrealizowany przez wschodzącego reżysera Jacksona Tisiego, przy wsparciu LG Electronics (LG), miał dziś swoją premierę na kanale LG w serwisie YouTube. To opowieść złożona z materiałów wideo przesłanych przez kilkuset młodych filmowców z różnych stron świata – stanowi głęboką i wzruszają refleksję nad życiem w ich interpretacji.

    - Reklama -

    Film Tiesiego jest jednym z filarów kampanii Life’s Good zainicjowanej przez LG w maju br. Do jego realizacji zaproszono 531 młodych twórców z 33 krajów, którzy przesłali swoje autorskie propozycje. Na podstawie najlepszych materiałów reżyser stworzył 20-minutową historię. Wyraźnie ukazuje ona charakterystyczne głosy, świeże spojrzenie i niezaprzeczalny talent początkujących artystów wizualnych z całego globu. Projekt wzbudził duże zainteresowanie w sieci – w okresie produkcji uzyskał ponad 140 milionów wyświetleń i ponad 44 miliony odsłon związanych z tym postów na platformach społecznościowych.

    Chciałem podzielić się emocjami, które wszyscy odczuwamy w życiu, bez względu na to, z jakiej części świata pochodzimy – wyjaśnił Tisi. – Kluczem do wzajemnej komunikacji jest empatia, zwłaszcza gdy przeżywamy trudne chwile – dodał. Po pokazach przedpremierowych, które odbyły się w tym miesiącu, podkreślano optymistyczne przesłanie i wyjątkowość wizji zaprezentowanej przez twórcę filmu.

    – Life’s Good to afirmacja życia widziana oczami osób z różnych stron świata – jedyny w swoim rodzaju eksperyment – podsumowała Diva Vélez z New York Film Critics Online. – Film prezentuje piękną różnorodność ludzi i ich środowisk, a także uświadamia nam, jak nierozerwalnie jesteśmy ze sobą związani duszą i duchem, zwłaszcza dziś, w następstwie globalnej pandemii COVID-19.

    Dwudziestominutowy obraz przedstawia różne aspekty dobrego życia w sześciu odsłonach: Life’s Beautiful, Life’s Community, Life’s Lonely, Life’s in Motion, Life’s an Adventure oraz Life’s Good. Pierwsze pięć części porusza różnorodną tematykę – od piękna natury, witalności i ruchu, poprzez rozwój osobisty w czasach samotności, aż po poczucie wspólnoty i ciepło w mocno zżytych ze sobą społecznościach. Ostatnia część portretuje współczesne młode pokolenie zjednoczone ideą celebrowania życia i wymownie kończy film.

    Już od dziś LG będzie wyświetlać zwiastun Life’s Good na cyfrowych billboardach na nowojorskim Times Square i londyńskim Piccadilly Circus. W nadchodzących tygodniach obraz prezentowany będzie również na wybranych festiwalach filmowych. Life’s Good można obejrzeć na kanale LG Global w serwisie YouTube. Dodatkowe informacje o kampanii realizowanej przez LG w 2021 roku znajdują się w serwisie Instagram.

    ŹródłoLG
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Nie ze mną te numery – gra edukacyjna BLIKA już dostępna

    SMS-y od nadawców podszywających się pod kurierów, maile phishingowe, kradzież kont na Facebooku oraz inne cyberprzestępstwa to codzienność, z...