środa, 8 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Lenovo i FC Internazionale Milano wzmacniają zwycięską współpracę

    Zobacz również

    Lenovo i Football Club Internazionale Milano (Inter) zacieśniły swoją wieloletnią współpracę, w ramach której począwszy od sezonu 2021/2022 Lenovo przejmie cenne miejsce z tyłu kultowej koszulki drużyny. Firma Lenovo jest oficjalnym Globalnym Partnerem Technologicznym drużyny od roku 2019, kiedy to odegrała kluczową rolę w procesie transformacji cyfrowych doświadczeń klubu poprzez wyposażenie w inteligentną technologię zarówno ośrodka treningowego Interu Suning Training Center w Appiano Gentile, jak i jego

    - Reklama -

    siedziby głównej.

    Począwszy od serwerów, zarządzania danymi, pamięci masowej i inteligentnych urządzeń wspomagających współpracę, poprzez laptopy, monitory i akcesoria, w ramach unowocześnionego partnerstwa, Lenovo będzie wspierać Inter technologią pozwalającą na gromadzenie i zarządzanie dużymi ilościami danych, przekształcanie operacji oraz osiąganie lepszych wyników na boisku i poza nim. Inteligentna technologia Lenovo pozwoli Interowi na digitalizację historycznych archiwów i dokumentacji w celu uzyskania łatwiejszego dostępu do danych.

    Od roku 2019 współpraca z Lenovo przyniosła Interowi szereg ulepszeń w zakresie wydajności operacyjnej:

    • Wydajność i szybkość przetwarzania danych w Interze poprawiła się o 20 procent, umożliwiając zarządzanie ponad 100 milionami punktów danych GPS zebranych w ciągu ostatnich dwóch sezonów podczas treningów, w tym 60 milionami punktów danych związanych z zawodnikami, które wymagają odpowiedniego przetworzenia.
    • Moc obliczeniowa serwerów Lenovo skróciła czas przetwarzania raportów Interu o 25%.
    • System przechowywania danych Lenovo ma fundamentalne znaczenie dla obsługi 50 000 godzin cyfrowych materiałów wideo udostępnianych w ramach zarządzania zasobami medialnymi (MAM), ponieważ umożliwia hosting 400 terabajtów treści cyfrowych w cyfrowym archiwum Interu.
    • Lenovo zapewnia jeden z najbardziej zaawansowanych przepływów roboczych służących do analizy wydajności we Włoszech, co pozwala na zwiększenie stabilności, elastyczności i możliwości skalowania oraz poprawę bezpieczeństwa.

    Logo sponsora na koszulce

    Nowa umowa dotycząca sponsoringu koszulkowego podkreśla więź pomiędzy dwiema kultowymi markami oraz ich wspólne wartości w zakresie wysokiej wydajności i nieustannej innowacyjności. Strategiczne umieszczenie logo Lenovo w cenionym miejscu z tyłu koszulki drużyny przyczyni się do istotnego wzrostu rozpoznawalności marki, między innymi w Serie A i Coppa Italia.

    Globalny Partner Technologiczny

    Na przestrzeni ostatnich dwóch lat Lenovo mocno zakorzeniło się w klubie jako jego Globalny Partner Technologiczny. Działania firmy obejmują integrację serwerów brzegowych, które umożliwiają zwiększenie wydajności w zakresie gromadzenia i przetwarzania danych, a także wykorzystywanie wydajnych komputerów, monitorów i inteligentnych urządzeń Lenovo wspomagających współpracę. W ramach najnowszej umowy Lenovo dostarczy Interowi kompletne rozwiązanie informatyczne obejmujące sprzęt, oprogramowanie i wsparcie w następujących obszarach:

    Technologia biznesowa: Dzięki dopasowaniu inteligentnych technologii do aktualnych potrzeb Interu, Lenovo zapewnia dostęp do specjalistycznej wiedzy w zakresie rozwoju technologicznego siedziby głównej i obiektów treningowych klubu. Rozwiązania sprzętowe i programowe Lenovo, należące do światowej czołówki i stanowiące krok w przyszłość, obejmują laptopy ThinkPad™, monitory ThinkVision i urządzenia do współpracy ThinkSmart, a także inne rozwiązania przeznaczone do współpracy zdalnej/hybrydowej i usprawniania operacji biznesowych. Dzięki konferencjom internetowym i pracy zdalnej inteligentne technologie Lenovo zapewniają Interowi sprawną współpracę.

    Od czasu nawiązania współpracy nasze partnerstwo technologiczne z FC Internazionale Milano przyniosło rzeczywistą, odczuwalną poprawę wyników. To coś więcej niż tylko sponsoring, to spotkanie dwóch zwycięskich mentalności, które dążą do ciągłych sukcesów zarówno na boisku, jak i poza nim – stwierdził Luca Rossi, prezes Działu Inteligentnych Urządzeń firmy Lenovo. – Koncentrując się na śmiałej wizji tworzenia inteligentnych technologii dostępnych dla każdego, pragniemy w dalszym ciągu rozwijać nasze partnerstwo, aby osiągnąć rzeczywisty postęp w zakresie cyfrowej transformacji Interu w klub przyszłości z myślą o kolejnych pokoleniach kibiców i szeroko pojętej społeczności.

    ŹródłoLenovo
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Grupa Polsat-Interia liderem Internetu w Polsce

    Grupa Polsat-Interia z zasięgiem 20,9 mln RU została – drugi raz w tym roku – nr 1 wśród wydawców...