wtorek, 14 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Koniec ze szlabanem na telewizję

    Zobacz również

    Od 16 marca CYFRA+ w ramach nowej promocji oferuje klientom bogaty pakiet bonusów: atrakcyjne ceny i stałe rabaty przez cały okres umowy, opcje Filmbox HD i Cinemax HD oraz serwisy MOOD i HBO GO do 3 miesięcy za darmo, dekoder PVR za 5 zł miesięcznie. W wiosennej ofercie promocyjnej nowi klienci otrzymują rabaty cenowe na wszystkie pakiety, korzystny 15-miesięczny okres umowy, dekoder HD za 0 zł, bądź terminal PVR za 5 zł miesięcznie, a także bezpłatny dostęp do muzycznego serwisu

    - Reklama -

    MOOD przez okres do 3 miesięcy. Abonenci pakietów CANAL+ Kompakt HD, CANAL+ Optimum HD i CANAL+ Superpremium HD mogą dodatkowo bezpłatnie korzystać z opcji Filmbox HD i Cinemax HD przez okres do 3 miesięcy, a klienci decydujący się na ofertę HBO HD, otrzymują dodatkowo również do trzech miesięcy bezpłatny dostęp do internetowego serwisu HBO GO.

    Jednocześnie wciąż obowiązuje oferta bonusowa CYFRY+, w ramach której klienci pakietu CANAL+ Superpremium HD mogą kupić telewizor 3D firmy LG za złotówkę.

    Wraz z rozpoczęciem wiosny startujemy z niezwykle silną promocją rabatową. Skonstruowaliśmy ją tak, by wszyscy nowi klienci na bardzo atrakcyjnych warunkach mogli korzystać z bogactwa oferty filmowej CYFRY+ i bezpłatnie zapoznać się z komercyjnymi usługami internetowymi dostępnymi w ramach serwisu CYFRA+ ONLINE – mówi Grzegorz Bruski, Dyrektor Wykonawczy Pionu Komercyjnego spółki CANAL+ Cyfrowy.

    Akcję promocyjną wspiera startująca 16 marca intensywna kampania reklamowa w telewizji, radiu i Internecie. W najnowszym spocie telewizyjnym po raz kolejny pojawi się doskonale już rozpoznawalna ikona marki CYFRA+, postać Jedynego Takiego, któremu głosu użycza Borys Szyc.

    Dla większości konsumentów telewizja to dziś naturalny i oczywisty element ich codziennego życia. Trudno się bez niej obyć, trudno sobie wyobrazić jej brak. Komunikacja w najnowszej kampanii wykorzystuje to zjawisko – jej motywem przewodnim jest przysłowiowy „szlaban na telewizję”. Postać marki – Jedyny Taki – staje tym razem w obronie jednego z członków rodziny, któremu właśnie zabroniono oglądania telewizji – mówi Marek Staniszewski, Dyrektor Wykonawczy Pionu Marketingu spółki CANAL+ Cyfrowy. – Oferta filmowa CYFRY+ sprawia jednak, że tej wiosny wszelkie bariery i ograniczenia w dostępie do najlepszej telewizyjnej rozrywki i najwyższej filmowej jakości zostają skutecznie zlikwidowane – dodaje.

    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Nowe soundbary Samsung Q-Serii debiutują w Polsce

    W polskich sklepach pojawiła się właśnie bogata oferta soundbarów Samsung. Wśród nich znalazły się najbardziej zaawansowane modele z Q-Serii,...