poniedziałek, 15 grudnia, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Kolejny projekt Call Center Poland dla Grupy PG

    Zobacz również

    Call Center Poland zrealizowała kolejny projekt dla największej polskiej grupy dealerskiej PGD. Przedmiotem współpracy były badania telefoniczne dotyczące procesu zakupowego oraz poziomu zadowolenia klientów odwiedzających salony Grupy PGD. Doświadczenie Call Center Poland w realizacji projektów badawczych zaowocowało przygotowaniem dla klienta ankiety, dzięki której respondenci bardzo chętnie dzielili się swoimi opiniami i uwagami związanymi w zakupem auta.

    - Reklama -

    Grupa PDG pozyskała cenne dane związane z preferencjami i oczekiwaniami klientow. Istotnym elementem były informacje marketingowe dotyczące  świadomości marki Grupy PGD.

    Call Center Poland współpracuje z Grupą PGD od 2001 roku. Wprowadzony przez grupę kodeks etyczny i wartości, jakimi się kieruje znajduje swoje odzwierciedlenie w działaniach na rzecz klientów. Call Center Poland – poprzez akcje do różnych grup docelowych wspiera Grupę PGD w budowaniu długotrwałych relacji z klientami. Działania  konsultantów obejmują zarówno generowanie leadow sprzedażowych (zapraszanie do salonów osób zainteresowanych wymianą samochodu), jak i zbieranie opinii i uwag, które  stanowią podstawę nieustannych usprawnień obsługi.

    Dzięki pro klienckim zachowaniom Grupa PGD to pierwsza i największa polska grupa dealerska; jest niekwestionowanym liderem TOP 50 polskich dealerów i najwyżej sklasyfikowanym polskim dealerem na europejskiej liście AutBiz.

    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung łączy streaming i gaming, oferując fanom Fallout nowe doświadczenia na jednym ekranie

    Samsung łączy siły z Amazon, Bethesda Softworks i Xbox, aby fani „Fallout” mogli doświadczyć uniwersum tej kultowej serii na...