środa, 8 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Jak pandemia zmieniła zachowania polskich użytkowników Internetu?

    Zobacz również

    Jak zmieniły się zwyczaje konsumentów jeśli chodzi o korzystanie z Internetu w trakcie pandemii? Czy w sieci pojawili się nowi użytkownicy? Jakie treści były najpopularniejsze wśród odbiorców? Które media straciły, a które zyskały? Na to i inne pytania odpowiedzą Aleksandra Załęska, Head Of Audience Department (Gemius) oraz Marcin Niemczyk (Polskie Badania Internetu), którzy wspólnie przeprowadzą prelekcję na temat Internauta w czasach zarazy.

    - Reklama -

    Jak pandemia zmieniła zachowania polskich internautów? Prezentację ekspertów będzie można zobaczyć w trakcie tegorocznej edycji Forum IAB 2022: Transformacja na sterydach. Digital w czasach kryzysów, 8 czerwca o godz. 13:50. 

    Konsumenci w nowej rzeczywistości

    W trakcie wystąpienia eksperci prześledzą, jak zmieniły się zwyczaje konsumentów jeśli chodzi o korzystanie z internetu podczas pandemii. Sprawdzą zarówno to, czy pandemia przyciągnęła do internetu nowych użytkowników, jak również czy wzrosła częstotliwość korzystania z tego medium. Przeanalizują popularność treści z wybranych kategorii tematycznych lub funkcjonalnych i pokażą, które z nich zyskały lub straciły odbiorców tylko na chwilę, a w przypadku których sposób korzystania zmienił się podczas pandemii na stałe. Wystąpienie oparte będzie o dane z badania Mediapanel, które od wielu lat jest rzetelnym źródłem wiedzy, danych i informacji dot. konsumentów i użytkowników internetu, telewizji i radia. Produkt będący owocem wspólnej pracy Gemiusa i PBI pomaga wielu podmiotom na rynku w podejmowaniu właściwych decyzji biznesowych.

    – Ostatni rok był czasem dynamicznej transformacji rynku. Dzięki danym z badania Mediapanel jesteśmy w stanie zaprezentować zmiany oparte na tych samych, mierzonych pasywnie i w sposób ciągły, wskaźnikach. Nie ma więc pewniejszego źródła informacji, które tak wyczerpująco potrafiłoby odpowiedzieć na pytania dotyczące zmieniających się nieustannie zachowań konsumentów, korzystających z mediów tradycyjnych i digital – a takich pytań i wątpliwości w ostatnim czasie pojawia się naprawdę wiele! W naszym wystąpieniu na Forum IAB obalimy niektóre z funkcjonujących obiegowo mitów na temat „pandemicznych” zachowań odbiorców. Chcemy również zainspirować uczestników do korzystania z danych do potwierdzenia istniejących w świadomości społecznej przekonań i prawd – Aleksandra Załęska, Head Of Audience Department, Gemius

    Rzetelne dane w czasach dynamicznej transformacji to skarb

    – Wydarzenia, z którymi musieliśmy wszyscy zmierzyć się w ostatnich dwóch latach oraz zmiany przez nie spowodowane doprowadziły do istotnej transformacji nie tylko świata cyfrowego ale świata w ogóle. Przedsiębiorstwa musiały dostosować swoje działanie nie tylko w zakresie swojej oferty, ale również w sposobie dotarcia do konsumentów, metodach utrzymania pracowników, a nawet w planowaniu pozyskiwania zasobów do produkcji czy dostarczania usług. Znajomość stanu społeczeństwa i trafność przewidywania nadchodzących trendów stała się nie tylko kluczem do rozwoju, ale przede wszystkim nieodzownym wymogiem przetrwania w nowej rzeczywistości. Jestem przekonany, że nadchodzący czas nadal będzie obfitował w intensywne zmiany, które wymagać będą innowacyjnych rozwiązań. Trudno mi sobie wyobrazić działania firm w tak turbulentnych czasach bez wnikliwej analizy danych, powiązanych nie tylko z działaniami marki, ale również z zachowaniem konsumentów i otoczenia. Cieszę się więc że eksperci Gemiusa od 20 lat opracowują dane będące największym w tej świata badaniem Internetu i cross-mediów. Dzięki naszej wiedzy i doświadczeniu wspieramy Klientów w ich decyzjach i stanowimy część ich sukcesu. – Jakub Wysoczański, Chief Financial Officer, Head of Global Sales, Gemius

    ŹródłoGemius
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Plus uatrakcyjnia ceny iPhone’ów

    Plus daje możliwość zakupu smartfonów Apple w korzystnych ofertach w ramach: programów Plus Wymiana, Plus Odkup i Wakacje od...