czwartek, 2 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Interactive Intelligence zwiększa wsparcie dla projektów chmurowych w Polsce

    Zobacz również

    Marcin Szczepański został inżynierem wsparcia sprzedaży rozwiązań chmurowych w Interactive Intelligence (Nasdaq: ININ). Odpowiada za rozwój biznesu chmurowego na polskim rynku oraz lokalne wsparcie dla projektów firmy prowadzonych w modelu usługowym. Marcin Szczepański ma 15 lat doświadczenia na rynku rozwiązań teleinformatycznych dla biznesu. Rozpoczynał karierę w firmie Ericsson jako Product Manager specjalizujący się m.in. w rozwiązaniach IVR oraz Unified Messaging.

    - Reklama -

    Przez ponad 10 lat był odpowiedzialny za wdrożenia systemów telefonii IP
    oraz contact center w Damovo Polska, firmie partnerskiej Interactive
    Intelligence. Jest absolwentem Wydziału Elektroniki i Technik
    Informacyjnych Politechniki Warszawskiej.

    Rozwój oferty chmurowej na rynku EMEA stanowi priorytet dla naszej firmy. W tym roku planujemy trzykrotne powiększenie zespołu zaangażowanego w obsługę projektów chmurowych w tym regionie. Nowy etat w Polsce wzmocni obecny zespół doświadczonych inżynierów, którzy wspierają wdrożenia rozwiązania Interactive Intelligence w modelu chmurowym i tradycyjnym. – powiedział Shazad Ahmad, Solutions Engineering Director EMEA, Interactive Intelligence. – Polska jest ważnym europejskim rynkiem o znaczącym potencjale sprzedaży, jednak w stosunku do technologii cloud w polskim biznesie wciąż przeważa konserwatywny sposób myślenia i obawa przed nowością. Zapewniając lokalne wsparcie dla projektów chmurowych chcemy zapewnić poczucie bezpieczeństwa klientom decydującym się na wdrożenie rozwiązania w modelu CaaS.

    Interactive Intelligence udostępnia w Polsce swoje oprogramowanie komunikacyjne w modelu chmury (CaaS) od 2012 roku. CaaS to kompletny pakiet aplikacji centrum kontaktowego i komunikacji zunifikowanej, obejmujący takie funkcje jak: wielokanałowe kolejkowanie, kierowanie zgodnie z umiejętnościami agentów, raportowanie, nagrywanie połączeń i kontrolę jakości, automatyzację kampanii wychodzących, zarządzanie personelem, analizę mowy w czasie rzeczywistym, ankiety badania opinii klienta, integrację z systemami CRM i inne. Więcej informacji na temat oferty znajduje się na stronie internetowej.

    W 2013 roku zamówienia chmurowe osiągnęły połowę wszystkich kontraktów podpisanych przez firmę. 

    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Poprzedni artykuł
    Następny artykuł
    - Reklama -

    Najnowsze

    GENESIS ponownie wybrany najlepszą polską marką gamingową przez czytelników ITHardware

    Z ogromną dumą i radością informujemy, że po raz drugi z rzędu wybraliście GENESIS jako najlepszą polską marką gamingową...