niedziela, 19 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Gry komórkowe w Facebook

    Zobacz również

    Strony społecznościowe, takie jak Facebook, będą głównym środkiem dystrybucji gier na urządzenia mobilne. W zeszłym roku zabrakło znaczących inwestycji operatorów telefonii komórkowych w rozwój tego rynku.

    - Reklama -

    W związku z tym producenci gier zaczynają wykładać własne środki na marketing, aby zwiększyć przychody. „Rynek gier mobilnych od dłuższego czasu przestał się rozwijać. Zaledwie 5% użytkowników faktycznie rejestruje i kupuje gry, w serwisach, które to oferują”, mówi Daniel Winterbottom, analityk z firmy Informa. „Operatorzy telefonii przeznaczają bardzo niewielkie środki na promocję nowych tytułów.”

    Tacy producenci gier, jak Digital Chocolate, zaczynają promować swoje produkcje samodzielnie, zwłaszcza w portalach społecznościowych. Umieszczenie gry Tower Bloxx w serwisie Facebook, przyniosło wymierny efekt – 400 tys. nabywców tego tytułu.

    „Rezultaty tej decyzji przerosły nasze oczekiwania”, mówi Ilkka Paananen, odpowiedzialny za projektowanie gier w firmie Digital Chocolate. „W tym roku planujemy sprzedawać w ten sposób wszystkie nasze najważniejsze produkcje.”

    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    LG prezentuje nowe bezprzewodowe słuchawki douszne LG TONE Free z grafenem

    LG Electronics wprowadza na globalny rynek najnowszy model słuchawek TONE Free T90S, który jest gwarancją bardzo dobrej jakości dźwięku....