sobota, 11 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    FotoKasa dla klientów Netii

    Zobacz również

    Grono osób korzystających z FotoKasy czyli jedynej w Polsce usługi, umożliwiającej realizację przelewów poprzez skanowanie kodów 2D, dostępnej w aplikacji Citi Mobile, powiększyło się o klientów firmy Netia. Od stycznia, prawie 20 tysięcy odbiorców faktur tego operatora, będących równocześnie klientami Citi Handlowy, może za pośrednictwem FotoKasy dokonywać płatności w oparciu o natywne funkcje telefonu komórkowego.

    - Reklama -

    -FotoKasa to projekt, z którego jesteśmy szczególnie dumni. Udało nam się stworzyć unikatowe przełożenie najnowszych trendów bankowości mobilnej na codzienne korzyści dla klientów. Każdy z nas płaci faktury, dzięki FotoKasie proces realizacji płatności jest uproszczony – zamiast wizyty na poczcie, czy realizacji przelewem w systemie bankowości elektronicznej, wystarczy telefon komórkowy i CitiMobile. – mówi Adam Grabarczyk, Dyrektor Zarządzający w Biurze Bankowości Mobilnej Citi Handlowy.

    Wierzę, że klienci Netii, którym – dzięki współpracy z Citi Handlowy – zaoferowaliśmy dodatkową, bezpłatną usługę, otrzymali proste, funkcjonalne rozwiązanie, które ułatwia dokonywanie płatności w dogodnym dla nich momencie. – mówi Sławomir Bujnowski, Dyrektor Działu Należności i Usług Bilingowych Netia S.A.

    FotoKasa jest kolejną innowacją w ramach aplikacji Citi Mobile, wprowadzoną w październiku zeszłego roku. Oparta jest o natywną technologię smartfonów, a dokładniej aparatów cyfrowych, jakie są w tych urządzeniach. Rozwiązanie to pozwala na skanowanie dwuwymiarowych kodów (2D), zawierających informacje dotyczące szczegółów przelewu, umieszczanych przez wystawiających faktury na rachunkach papierowych lub elektronicznych. Po zeskanowaniu, dane z kodu są weryfikowane i pojawiają się na zleceniu przelewu w aplikacji Citi Mobile.

    Jak zrealizować transakcję za pomocą Foto Kasy?

    Krok 1: należy zalogować się do aplikacji Citi Mobile i kliknąć na ikonkę „Foto Kasa”,

    Krok 2: trzeba zeskanować kod 2D z faktury papierowej lub ekranu monitora,

    Krok 3: po weryfikacji szczegółowych informacji dotyczących przelewu (nazwa odbiorcy, numer rachunku odbiorcy płatności, kwota przelewu, tytuł), należy wybrać rachunek źródłowy, z którego powinna być dokonanan płatność,

    Krok 4: aby zakończyć transakcjię trzeba kliknąć przycisk „potwierdzam”.

    ŹródłoNetia
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Teraz z Copilot dla Microsoft 365 możesz porozmawiać po polsku

    Dane z nowego, czwartego już raportu Microsoft Work Trend Index wskazują jednoznacznie, że AI przekształca nie tylko sposób wykonywania...