sobota, 11 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Ericsson i Cisco rozszerzają zakres strategicznej współpracy o nowe rozwiązania Wi-Fi

    Zobacz również

    Ericsson i Cisco rozszerzają zakres swojej współpracy strategicznej o nowe rozwiązania Wi-Fi, znane jako sieci EWN (Evolved Wi-Fi Networks). Sieci EWN łączą technologię dostępu do 3GPP firmy Ericsson oraz sieci i aplikacje bazowe z portfela produktów Wi-Fi firmy Cisco, tworząc niezawodne rozwiązania Wi-Fi o najwyższej wydajności dla odbiorców usług mobilnych i stacjonarnych Ericsson, a także klientów z innych sektorów rynkowych.

    - Reklama -

    Oferta będzie obejmować wstępnie zintegrowane i zweryfikowane rozwiązania, zapewniające szereg korzyści dla użytkowników:

    Indoor Small Cells: Połączenie wewnętrznych sieci dostępowych Ericsson z technologią Cisco WLAN pozwala na wdrożenie oferowanych rozwiązań w obiektach korzystających zarówno z łączności komórkowej, jak i Wi-Fi.

    Operator Wi-Fi: Pozwala operatorom posiadającym zewnętrzne sieci dostępowe Ericsson na korzystanie z Cisco WLAN, aby zapewnić dostęp do usług klientom firmy.

    Traffic Steering: Integracja Cisco WLAN z sieciami makro lub wewnętrznymi sieciami dostępowymi Ericsson, poprzez wykorzystanie unikalnej funkcji sterowania przepływem połączeń w czasie rzeczywistym firmy Ericsson, pozwala operatorom na sterowanie przepływem użytkowników pomiędzy dostępowymi sieciami komórkowymi i Wi-Fi, zapewniając najwyższą jakość dla klienta końcowego.

    Core Network Integration: Dzięki zastosowaniu zaufanych opcji konfiguracji, integracja Cisco WLAN z rozwiązaniem Packet Core Ericsson pozwoli operatorom na oferowanie wszystkich usług sieci bazowej dla urządzeń wielomodowych przez Wi-Fi. Atuty rozwiązania Wi-Fi Calling oferowanego przez Ericsson, już teraz umożliwiają bezproblemowe przesyłanie głosu z wykorzystaniem Cisco WLAN.

    Rima Qureshi, Head of Region North America, odpowiedzialna w Ericsson za strategiczne partnerstwo z Cisco, mówi:- Nasza strategiczna współpraca pozwala na połączenie ogromnych możliwości dwóch wiodących graczy z sektora sieci, technologii mobilnych i chmury, co umożliwia tworzenie najlepszych, kompleksowych rozwiązań i możliwości dla naszych klientów. Objęcie technologii Wi-Fi zakresem współpracy, pozwoli naszym klientom na oferowanie najwyższej klasy produktów Wi-Fi w ramach swoich sieci. Dodatkowym atutem jest nasza gama wiodących produktów 3GPP oraz wsparcie zespołu odpowiedzialnego za usługową część działalności.

    – Szacuje się, że ruch generowany przez sieci Wi-Fi będzie wzrastać i osiągnie 50 procent całkowitego ruchu IP do roku 2020. W związku z tym, głównym celem dostawców będzie oferowanie najlepszych możliwych usług łączności dla swoich klientów. W oparciu o naszą rozszerzoną współpracę strategiczną z firmą Ericsson, pragniemy dostarczać niezawodne i wydajne rozwiązania Wi-Fi najwyższej jakości – mówi Yvette Kanouff, SVP & GM – Service Provider Business Unit, Cisco.

    Za opracowywanie i wdrażanie rozwiązań z nowej oferty odpowiadać będzie zespół organizacji usług Ericsson, podczas gdy firma Cisco zapewni pełne wsparcie produktowe. Zdolność firmy Ericsson do świadczenia usług na skalę światową pozwoli operatorom na przyjęcie nowych modeli biznesowych i rozszerzenie zakresu działalności o nowe rynki. Rozwiązania EWN mogą być oferowane jako w pełni zarządzana usługa dostępna globalnie, w ponad 180 krajach. Pozwoli to na szybsze i łatwiejsze wdrażanie nowych rozwiązań.

    Ericsson i Cisco – liderzy rynkowi specjalizujący się w opracowywaniu i wdrażaniu usług sieciowych, technologii mobilnych i technologii chmury – zapoczątkowali globalną współpracę technologiczną i biznesową w listopadzie 2015 roku, z myślą o budowaniu sieci przyszłości. Współpraca pozwala klientom na dostęp do najlepszych usług oferowanych przez obie firmy: routowanie, centrale danych, usługi sieciowe, technologia chmury, usługi mobilne, zarządzanie i kontrolna o zasięgu globalnym. Współpraca strategiczna nowej generacji umożliwi dalszy wzrost sektora, przyspieszy rozwój innowacji i postęp cyfrowej transformacji, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów z różnych sektorów . Do dnia dzisiejszego, ponad 250 aktywnych relacji biznesowych z klientami zaczęło przekształcać się już w zawarte umowy. Ponad 60 z tych umów, zawieranych na całym świecie, pochodzi z sektora IP (routing i transfer) i sektora usług. W 2016 roku firmy ogłosiły zawarcie umów z 3 Italy, Vodafone Portugal, Aster Dominican Republic oraz Cable & Wireless z Karaibów.

    ŹródłoEricsson
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Teraz z Copilot dla Microsoft 365 możesz porozmawiać po polsku

    Dane z nowego, czwartego już raportu Microsoft Work Trend Index wskazują jednoznacznie, że AI przekształca nie tylko sposób wykonywania...