poniedziałek, 20 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    E! Entertainment i Multimedia Polska rozszerzają współpracę promocyjną

    Zobacz również

    E! Entertainment – kanał rozrywkowy należący do NBCUniversal International Networks – rozszerza współpracę promocyjną z Multimedia Polska, jednym z czołowych ogólnopolskich dostawców usług telekomunikacyjnych. E! oraz Multimedia Polska rozpoczęły kampanię marketingową w związku z premierą flagowego programu E! Na żywo z czerwonego dywanu. Współpraca wynika z umowy na dystrybucję kanałów zawartej pomiędzy NBCUniversal International Networks i Multimedia Polska, która została

    - Reklama -

    przedłużona na początku tego roku. Dzięki niej, dla abonentów Multimedia nadal dostępne będą wszystkie kanały z portfolio NBCUniversal International, a więc: E! Entertainment HD , 13 Ulica, Universal Channel HD oraz Scifi Universal.

    Dzięki rozpoczętej współpracy promocyjnej, fani E! mają szansę wygrać unikalną nagrodę – luksusową wycieczkę dla dwóch osób do Los Angeles i udział w ceremonii rozdania Nagród Emmy we wrześniu 2016 roku. Nagroda obejmuje pobyt w 5-gwiazdkowym hotelu w Los Angeles, lot w obie strony, kieszonkowe i możliwość uczestnictwa w nagraniu popularnego programu E! Policja Stylu: Nagrody Emmy 2016. Konkurs trwa od 23 lutego do 8 marca; można wziąć w nim udział za pomocą specjalnej aplikacji dostępnej na stronie internetowej Multimedia Polska.

    – W ramach współpracy z Multimedia Polska, mamy ogromną przyjemność zaoferować widzom E! szansę przeżycia przygody, którą trudno jest tak po prostu kupić – powiedział Colin McLeod, Managing Director, UK & Emerging Markets, NBCUniversal International Networks. – Dzięki relacjom z czerwonego dywanu, E! oferuje polskim widzom wyłączny dostęp do świata celebrytów i wielkiej mody podczas największych imprez na świecie. Teraz, dzięki naszemu konkursowi, polscy fani E! będą mieli szansę doświadczyć tego również na żywo.

    – Nasze wspólne działania promocyjne z E! Entertainment to przykład tego, jak staramy się nagradzać abonentów i zaskakiwać ich wyjątkowymi przeżyciami. Już wcześniej wysyłaliśmy naszych klientów na niezapomniane wycieczki. Teraz nadszedł czas na podróż do Los Angeles i osobiste doświadczenie tego wszystkiego, co widzowie kanału E! oglądają na ekranie
    – mówi Krystyna Kanownik, rzecznik Multimedia Polska.

    Równolegle do konkursu, realizowana będzie kampania marketingowa, prowadzona przy wykorzystaniu wewnętrznych kanałów komunikacji operatora m.in. w Biurach Obsługi Klienta, promująca premierę E! Na żywo z czerwonego dywanu: Oskary 2016, która odbędzie się 28 lutego. Widzowie mogą spodziewać się wyjątkowej relacji z czerwonego dywanu, w tym ekskluzywnych wywiadów z największymi gwiazdami Hollywood, prowadzonych przez Ryana Seacresta i Giulianę Rancic.

    E! Entertainment HD jest dostępny  w ofercie Multimedia Polska (nr EPG 181) wraz z innymi kanałami z portfolio NBCUniversal International Networks: 13 Ulica (nr EPG 158), Universal Channel HD (nr EPG 140), oraz  Scifi Universal (nr EPG 157).

    ŹródłoMultimedia
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    LG prezentuje nowe bezprzewodowe słuchawki douszne LG TONE Free z grafenem

    LG Electronics wprowadza na globalny rynek najnowszy model słuchawek TONE Free T90S, który jest gwarancją bardzo dobrej jakości dźwięku....