niedziela, 12 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Działania CSR Orange docenione

    Zobacz również

    Już 16 raz poznaliśmy laureatów Ranking Odpowiedzialnych Firm (ROF). Orange Polska zajął pierwsze miejsce w kategorii „telekomunikacja, technologia, media i rozrywka” oraz drugie miejsce w zestawieniu ogólnym. Ranking Odpowiedzialnych Firm należy do najbardziej cenionych konkursów dla firm, w których oceniana jest społeczna odpowiedzialność i zrównoważony rozwoju. Organizatorzy dokładnie „prześwietlają” wpływ firmy na środowisko, społeczność lokalną i gospodarkę, kwestie pracownicze oraz relacje z dostawcami.

    - Reklama -

    Kompleksowej ocenie poddana jest też polityka CSR i podejmowane działania.

    W tym roku do rankingowej weryfikacji przystąpiło ponad 100 firm. Tylko 70 zakończyło ten proces sukcesem, natomiast 60 udało się uzyskać ponad 50 pkt., co oznaczało, że zakwalifikowały się do rankingu. Maksymalna liczba punków wynosiła 100. W tym roku lider rankingu – ING Bank Śląski uzyskał 98 punktów. 

    Najlepsi z najlepszych 

    Z roku na rok – wraz z rosnącą rolą CSR w Polsce – rośnie poziom trudności. To sprawia, że nawet dla firm zaawansowanych w realizację strategii zrównoważonego rozwoju, wynik nie jest oczywisty. Tym bardziej cieszy nas fakt, że od początku rankingu znajdujemy się w gronie liderów.

    Podsumowując punktację ze wszystkich 16 lat – wspólnie z firmą DB Schenker zajmujemy pierwsze miejsce. Znajdujemy się też w gronie 7 firm, które startują w rankingu od początku. Przygodę z ROF zaczynaliśmy jeszcze jako Telekomunikacja Polska. Łącznie w historii rankingu brało udział 250 firm. To przedsiębiorstwa najbardziej zaawansowane na polskim rynku w zakresie jakości zarządzania zrównoważonym rozwojem. 

    Odpowiedzialność wpisana do strategii 

    Idea społecznej odpowiedzialności biznesu z powodzeniem może być stałym elementem zarządzania, sposobem w jaki firma prowadzi działalność, kształtuje relacje z klientami oraz buduje zaangażowanie i lojalność pracowników. Aby tak się stało, CSR powinien stać podstawą strategii biznesowej i procesów zarządzania, fundamentem jej kultury organizacyjnej. Nieskromnie powiem, że jesteśmy przykładem dokładnie takiego podejścia. „Odpowiedzialność” jest jednym z filarów naszej strategii .Grow.

    ŹródłoOrange
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Teraz z Copilot dla Microsoft 365 możesz porozmawiać po polsku

    Dane z nowego, czwartego już raportu Microsoft Work Trend Index wskazują jednoznacznie, że AI przekształca nie tylko sposób wykonywania...