Mimo że coraz więcej z nas robi zakupy online i wartość transakcji internetowych, które zrealizowano w Polsce w 2015 r., oszacowano na ponad 30 mld zł, wielu Polaków ciągle boi się, że towar nabyty przez nich w sieci nie dotrze lub będzie nie taki. I choć nie są to sytuacje powszechne, zakupy internetowe warto ubezpieczać. Cena usługi zależy od tego, za ile zrobimy zakupy. W przypadku kwoty do 120 zł ubezpieczenie kosztuje 2,95 zł. Jeśli wydamy na towar od 120 zł do 3 tys. zł,
zapłacimy za usługę 2,95% ceny zamówienia.
– Ponieważ chcieliśmy wyjść naprzeciw obawom klientów, stworzyliśmy usługę o nazwie LINK4PAY. W jej ramach oferujemy standardowe płatności, ale także ubezpieczenie zakupów. W razie niedostarczenia towaru bądź dostarczenia go niekompletnego gwarantuje ono konsumentowi zwrot pieniędzy – mówi serwisowi infoWire.pl Mariusz Rosa, dyrektor departamentu sprzedaży affinity z towarzystwa ubezpieczeń LINK4. – Sklepy internetowe, które umożliwiają korzystanie z naszej usługi, mogą z kolei liczyć na większe zaufanie wśród swoich klientów – dodaje rozmówca.
Natomiast gdy przeznaczymy na zakupy ponad 3 tys. zł, ubezpieczenie wyniesie nas 3,3% wydanej sumy. Transakcji, których kwota przekracza 10 tys. zł, ochrona ubezpieczeniowa nie obejmuje.