niedziela, 19 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Comarch wkracza do wiecznego miasta

    Zobacz również

    Comarch otwiera nowe biuro w Rzymie, którego działalność skupiać się będzie na promocji i sprzedaży rozwiązań informatycznych do zarządzania lojalnością klientów. Uruchomienie nowej placówki jest odpowiedzią na szybki rozwój działalności firmy na rynku włoskim. Comarch jest obecny we Włoszech od 2015 roku, kiedy otworzył swoje pierwsze biuro w Mediolanie. Mimo, że firma działa na Półwyspie Apenińskim od kilku lat, Włochy są jednym z kluczowych rynków dla międzynarodowej Grupy Comarch.

    - Reklama -

    Zostało zrealizowanych już ponad 60 pomyślnie zrealizowanymi projektami dla ponad 40 firm działających w różnych sektorach, w tym dla handlu detalicznego, FMCG, podróży, hotelarstwa, podróży, linii lotniczych, telekomunikacji, ubezpieczeń, finansów , między innymi opieka zdrowotna.

    – Decyzja o ekspansji i otwarciu drugiego już biura we Włoszech była logicznym krokiem w naszej strategii rozwoju biznesu. Uruchomienie oddziału w stolicy kraju podyktowane było potrzebą odpowiedniego reagowania na potrzeby naszych klientów i konieczności bycia zawsze gotowym w konkurencyjnym krajobrazie rynku włoskiego. Nasi partnerzy doceniają naszą elastyczność i doświadczenie, które pozwalają nam lepiej ich wspierać w procesie cyfrowej transformacji. Jest to możliwe dzięki utalentowanym specjalistom, którzy dołączyli do naszego zespołu – mówi Kamila Niekraszewicz, Country Manager w Comarch Italia.

    – Nowe biuro Comarch w Rzymie ma ambitny plan, aby stać się centrum rozpowszechniania rozwiązań technologicznych, które umożliwiają rozwój firmom, dla których lojalność klientów jest kluczowa. Dzięki innowacyjnemu podejściu do procesów zarządzania lojalnością, które opiera się na spersonalizowanym doświadczeniu klienta nie tylko poprzez nagradzanie, ale także usługi, dedykowaną ofertę i zaangażowanie emocjonalne – dodaje Marco Ricci, konsultant systemów do zarządzania lojalnością klientów w Comarch.

    Zespół Comarch Italia składa się z menedżerów ds. rozwoju biznesu, konsultantów i kierowników projektów, którzy są ekspertami w zakresie rozwiązań wspierających programy lojalnościowe i kampanie marketingowe, oprogramowanie do usprawnienia współpracy w zakresie łańcucha dostaw (EDI i GDSN), systemy BSS / OSS, M2M i IoT, systemy dla sektora bankowego, narzędzia dla prywatnych konsultantów i agentów ubezpieczeniowych, zarządzanie sprzedażą i prowizją oraz systemy motywacyjne.

    Ponadto oferta obejmuje rozwiązania sprzętowe do zdalnej opieki medycznej i zdalnego monitorowania podstawowych parametrów życiowych, bezpieczeństwa cybernetycznego, usług opartych na lokalizacji (beacony) i Internetu Rzeczy.

    ŹródłoComarch
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    LG prezentuje nowe bezprzewodowe słuchawki douszne LG TONE Free z grafenem

    LG Electronics wprowadza na globalny rynek najnowszy model słuchawek TONE Free T90S, który jest gwarancją bardzo dobrej jakości dźwięku....