Ruszyła właśnie nowa kampania reklamowa UPC. Jest ona kontynuacją współpracy operatora ze znaną artystką kabaretowa, prezenterką i dziennikarką – Katarzyną Pakosińską. Koncept kreatywny ponownie oparty został na humorystycznym dialogu dwóch kobiet – Katarzyny Pakosińskiej i jej alter ego. W najnowszym spocie telewizyjnym obie panie w charakterystycznym dla siebie stylu, dobrze kojarzonym i lubianym przez widzów, przekonują do korzystania z bezkonkurencyjnie szybkiego
Internetu z WiFi dostępnego w ofercie UPC. Kampania obejmie wszystkie media, wśród których wiodącym jest telewizja.
Tym razem twórcy spotu postanowili zaprezentować zalety superszybkiego Internetu UPC z WiFi, poprzez odpowiedź na pytanie: czy zakupy przez Internet mogą sprawiać taką samą frajdę jak te w tradycyjnych sklepach? Na naszym ekranie Kasia Blondynka, dla której nowe technologie stanowią wciąż wyzwanie, zaprasza na zakupy Kasię Brunetkę – biegłą użytkowniczkę innowacyjnych rozwiązań UPC. W wyniku krótkiej rozmowy Kasia Blondynka podobnie jak w poprzednich historiach, przekonuje się do zalet nowoczesnych usług, rozbrajając nas przy tym swoją zabawną naiwnością i żarliwym entuzjazmem.
W kolejnych odsłonach kampanii Katarzyna Pakosińska, w swojej podwójnej roli, będzie zachęcała do korzystania z bezkonkurencyjnej rozrywki, którą gwarantują innowacyjne usługi UPC: nowoczesna telewizja cyfrowa, superszybki Internet i atrakcyjne taryfy telefoniczne.