środa, 8 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Bez limitów w biznesie – startuje nowa kampania T-Mobile dla firm

    Zobacz również

    Jak rozwijać biznes w niepewnych czasach? Czego potrzebują przedsiębiorcy w codziennej pracy? Teraz dla przedsiębiorców znaczenie ma to, co pewne – a dzięki ofercie MagentaBIZNES jako jedyni na rynku mają dostęp do internetu bez limitu danych i prędkości oraz nielimitowane rozmowy. O tym właśnie opowiada startująca 27 kwietnia kampania, w której promujemy ofertę MagentaBIZNES ze smartfonem Samsung Galaxy S21 FE 5G z ratą 55 zł miesięcznie.

    - Reklama -

    W nowej kampanii T‑Mobile zobaczymy trzech bohaterów: cukierniczkę, architekta i właściciela firmy offroadowej. Każdy z nich mierzy się z różnymi wyzwaniami w swoich branżach i ma różne wizje na biznes, ale jedno jest pewne – teraz znaczenie maja sprawdzone rozwiązania, w tym najlepsze oferty na połączenia i internet dla firm. Odpowiedzią na to jest MagentaBIZNES, w której jako jedyni na rynku oferujemy klientom biznesowym internet bez limitu prędkości i limitu danych, a także nielimitowane rozmowy w Polsce oraz Unii Europejskiej.

    MagentaBIZNES to również oferta dla przedsiębiorców zainteresowanych najnowocześniejszymi urządzeniami, dlatego w najnowszej kampanii nie mogło zabraknąć nowoczesnego smartfona Samsung Galaxy S21 FE 5G. Dzięki ofercie MagentaBIZNES można go mieć już za jedyne 55 zł netto miesięcznie w ofercie na 36 rat. Łącznie to 1980 zł, co stanowi obecnie bardzo konkurencyjną cenę na rynku. Smartfon dostępny jest również za 85 zł miesięcznie w ofercie na 24 raty. Oferta jest skierowana do klientów zawierających nowe umowy. Klienci przedłużający swoje obecne kontrakty mogą nabyć smartfon za 65 zł miesięcznie w ofercie na 36 rat lub 95 zł miesięcznie przy wyborze 24 rat.

    Smartfon wyposażony jest w jeden z najwydajniejszych układów, czyli Snapdragon 888. Charakteryzuje się świetnym wyświetlaczem Dynamic AMOLED 2X o przekątnej wynoszącej 6,4” i rozdzielczością FullHD+. Żywe i ostre kolory gwarantują przyjemność z oglądania obrazów na tym ekranie, a dzięki akumulatorowi o pojemności 4500 mAh ze wsparciem dla szybkiego ładowania o mocy 25W telefon sprawdzi się podczas wielogodzinnej pracy.

    Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience przy wsparciu agencji DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie poprowadzi VMLY&R, zaś za zakup mediów odpowiedzialny jest Mindshare.

    ŹródłoT-Mobile
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Grupa Polsat-Interia liderem Internetu w Polsce

    Grupa Polsat-Interia z zasięgiem 20,9 mln RU została – drugi raz w tym roku – nr 1 wśród wydawców...