poniedziałek, 13 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Best Western wprowadza nową mobilną stronę internetową i aplikacje (wideo)

    Zobacz również

    Best Western International unowocześnia swój mobilny system rezerwacji. Dzięki nowo wprowadzonym zmianom, takim jak np. udostępnienie przejrzystego, intuicyjnego interfejsu, klienci sieci korzystający z tabletów i smartfonów mogą teraz jeszcze łatwiej pozyskać interesujące ich informacje o poszczególnych obiektach i dokonać rezerwacji. Nowa mobilna strona internetowa jest drugim, spośród trzech etapów procesu zmiany digitalowej platformy Best Western.

    - Reklama -

    W sierpniu br. marka wprowadziła nowe strony internetowe dla ponad 2000 hoteli Best Western w Ameryce Północnej. Ponadto wiosną 2016 r. sieć udostępni zupełnie nową, w pełni intuicyjną stronę bestwestern.com. Będzie ona odświeżoną wersją obecnej platformy, która została uznana za najlepszą w branży hotelarskiej (Compuware; Best of the Web Gold Award; 2012-2015).

    – Dzięki naszej nowej mobilnej stronie internetowej i aplikacjom chcemy ulepszyć całościowe doświadczenie klientów związane z korzystaniem z naszych usług. Dążymy do zwiększenia liczby dokonywanych rezerwacji i wzmocnienia lojalności naszych klientów. Chcemy także zasygnalizować gościom już na etapie dokonywania rezerwacji, że pobyt w naszych hotelach wiąże się z wyjątkową obsługą i pozytywnymi odczuciami – powiedziała Dorothy Dowling, senior vice president, marketing and sales. – Obecnie nasze działania koncentrują się na zwiększeniu obecności na urządzeniach mobilnych. Poprzez dostarczenie klientom mobilnej platformy opartej o najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne chcemy, aby proces komunikacji z naszą marką na urządzeniach przenośnych był jeszcze szybszy i prostszy – dodała Dowling.


    Wprowadzone zmiany w ramach nowej mobilnej platformy i aplikacji Best Western obejmują m.in.:

    • nowatorską porównywarkę hoteli Best Western,
    • ulepszone funkcje selekcji, które opierają się na całościowej ocenie, udogodnieniach oferowanych przez poszczególne obiekty itp.,
    • mapę atrakcji dostępnych w pobliżu konkretnych hoteli,
    • poprawioną stronę graficzną strony, uwzględniającą większą liczbę zdjęć i zachęcającą użytkowników do wchodzenia w interakcje i zapoznawanie się z przekazem,
    • integrację strony z programem lojalnościowym Best Western Rewards®.

    Wraz z nową odsłoną mobilnej strony internetowej i aplikacji Best Western chcemy wzmocnić zaangażowanie naszych klientów i wesprzeć ich w całym procesie dokonywania rezerwacji na urządzeniach przenośnych. Jesteśmy przekonani, że wprowadzone udogodnienia będą użyteczne dla naszych klientów, którzy dzięki nim będą mogli jeszcze łatwiej zaplanować podróż, a także wyszukać i zarezerwować hotel na swoim ulubionym urządzeniu mobilnym – powiedział Greg Adams, vice president of business technology and eCommerce.

    Aplikację mobilną Best Western można pobrać na iPhone’a i na urządzenia z systemem Android.

    ŹródłoBest Western
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Polacy kochają zakupy online, ale nie za każdą cenę [RAPORT AUTOPAY]

    Polacy nie wyobrażają sobie życia bez e-commerce, ale chcą kupować na własnych warunkach. Chociaż cena jest decydującym kryterium wyboru...