sobota, 11 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    #AppsforEarth – WWF i Apple razem dla Ziemi

    Zobacz również

    Dochód ze sprzedaży 27 wybranych aplikacji, dostępnych na App Store ściągniętych do dnia 24 kwietnia, będzie przeznaczony na działania Fundacji WWF i ochronę przyrody na całym świecie. Zyski ze sprzedaży aplikacji w Polsce będą przeznaczone na działania WWF w Polsce. Firma Apple, Fundacja WWF oraz twórcy bardzo popularnych aplikacji z App Store zdecydowali się wspólnie chronić życie na naszej planecie. Fundacja WWF otrzyma 100% dochodów ze sprzedaży 27 aplikacji biorących udział w

    - Reklama -

    kampanii #AppsforEarth. Dochód będzie pochodził z pobrania płatnych aplikacji oraz wewnętrznych zakupów w aplikacjach zmodyfikowanych  specjalnie na potrzeby kampanii.

    Część z aplikacji biorących udział w akcji #AppsforEarth oferuje nowe treści związane właśnie z ochroną przyrody, w takich obszarach jak:  lasy, oceany, słodka woda, dzikie zwierzęta, żywność i klimat. Aplikacja WWF Together, teraz obok standardowych opowieści o najbardziej niezwykłych zwierzętach świata, oferuje również możliwość zakupienia niesamowitej historii Ziemi.

    Bardzo cieszymy się z tej współpracy i pomocy w realizacji naszej misji przez Apple. Jesteśmy bardzo wdzięczni, że dzięki kampanii #AppsforEarth uzyskamy wsparcie dla prowadzonych przez nas działań – mówi Jakub Skrzypczyk Fundacja WWF Polska.

    – Dzięki ciekawym treściom i niezwykłemu zasięgowi, ta kampania może zaangażować setki milionów ludzi. Aby odnieść sukces w naszej pracy, potrzebujemy właśnie takich ciekawych pomysłów z dużym potencjałem. Kampania #AppsforEarth zapewnia to w sposób bezprecedensowy i sprawia, że pokładamy w niej duże nadzieje – mówi Carter Roberts, Prezes i Dyrektor generalny WWF USA.

    Aplikacje biorące udział w kampanii:

    •     Star Wars, Galaxy of Heroes (ElectronicArts)
    •     Angry Birds 2 (Rovio)
    •     Candy Crush Soda Saga (King)
    •     Trivia Crack (Etermax)
    •     Cut the Rope: Magic (Zeptolab)
    •     Sim City BuildIt (Electronic Arts)
    •     PEAK Brain Training (brainbow)
    •     Ultimate Guitar Tabs (Ultimate Guitar)
    •     Hay Day (Supercell)
    •     Disney Infinity: Toy Box 3.0 (Disney)
    •     Enlight (Lightricks)
    •     Marvel Contest of Champions (Kabam)
    •     The Earth (Tinybop)
    •     VSCO (Visual Supply Company)
    •     WWF Together (WWF)                       
    •     Cooking Dash 2016 (Glu Games)
    •     Kendall & Kylie (Glu Games)
    •     Yoga Studio (Gaiam)
    •     MapMyRun+ (Under Armour)
    •     Hearthstone (Blizzard Entertainment)
    •     Best Fiends (Seriously)
    •     Dragon City Mobile (Social Point)
    •     LINE (LINE)
    •     Disney Tsum Tsum (LINE)
    •     Procreate (Savage)
    •     Procreate Pocket (Savag)
    •     Recolor (Sumoing)
    ŹródłoWWF Polska
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Teraz z Copilot dla Microsoft 365 możesz porozmawiać po polsku

    Dane z nowego, czwartego już raportu Microsoft Work Trend Index wskazują jednoznacznie, że AI przekształca nie tylko sposób wykonywania...