środa, 15 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Aplikacja PeoPay staje się jeszcze bardziej osobista

    Zobacz również

    Bank Pekao S.A. stale rozwija bankowość elektroniczną i podąża za trendami na rynku, aby sprostać oczekiwaniom klientów i jeszcze lepiej dopasować się do potrzeb użytkowników. Obecnie bez względu na wiek, każdy klient może w PeoPay ustawić swojego awatara oraz tło według osobistych preferencji. Do tej pory użytkownicy PeoPay mogli spersonalizować swoją aplikację poprzez ustawienie na pulpicie skrótów, widżetów z dostępem do funkcji z których najczęściej korzystają lub chcą mieć pod ręką.

    - Reklama -

    Aplikacja została również dostosowana do potrzeb nastolatków poprzez możliwość dodania awatara i osobistego powitania. Zakres dostępnych funkcji aplikacji również został dostosowany do potrzeb tej grupy wiekowej.

    – Niejednokrotnie powtarzamy, że nieodłącznym elementem strategii rozwoju aplikacji PeoPay jest użyteczność. Stawiamy na najlepszy UX, który przekłada się na zadowolenie naszych klientów. Personalizacja sprawia, że aplikacja jest bardziej osobista, przez co klientom jest jeszcze łatwiej korzystać z naszych usług. Przełamujemy konwenanse, aplikacja mobilna może być taka jak chcą tego użytkownicy – mówi Bartosz Zborowski, Dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych, Bank Pekao S.A.

    Bank słuchając swoich klientów konsekwentnie wprowadza nowe rozwiązania. Zmiany w najnowszej wersji PeoPay 4.36 – którą stopniowo zaczęliśmy udostępniać w App Store i Google Play – sprawiają, że aplikacja staje się jeszcze bardziej osobista.

    Obecnie użytkownik PeoPay może ustawić swój awatar oraz tło (teraz niezależnie od wieku), które będą widoczne na ekranie startowym przed zalogowaniem do aplikacji oraz na pulpicie – zaraz po zalogowaniu. Użytkownicy mogą wybrać tło spośród 22 nowych dostępnych, w tym 10 gamingowych. Każdy, niezależnie od wieku znajdzie coś dla siebie.

    To niejedyna nowość, nad którą ostatnio pracowali eksperci bankowości elektronicznej z Banku Pekao.

    Klienci korzystający z PeoPay i serwisu Pekao24 mogą obecnie zlecać przelewy Sorbnet na kwotę poniżej 1 miliona złotych, które w ciągu 1 godziny znajdą się na kontach odbiorców w innych bankach. Skorzystanie z trybu Sorbnet to dobry sposób na szybkie i terminowe opłacenie np. wysokiego zadatku, zaliczki lub wadium.  

    Dodatkowo klienci firmowi zlecając przelewy do urzędów lub przelewy krajowe (np. do kontrahentów) w trybie płatności podzielonej, mogą wskazać przyszłą datę realizacji przelewów.

    ŹródłoPekao
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Co drugi klient z niego korzysta, mBank zmienia Menedżera finansów

    Menedżer finansów to narzędzie dostępne w aplikacji mobilnej mBanku. Pomaga klientom w zarządzaniu budżetem. Obecnie korzysta z niego już...