środa, 8 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Aplikacja mobilna RedTrain – nowe możliwości zarządzania szkoleniami

    Zobacz również

    RedTrain jest chmurową platformą komunikacyjną, usprawniającą prowadzenie m.in. projektów edukacyjnych. Może stanowić wsparcie przy realizacji procesów rekrutacyjnych, jak również pomagać w uzyskaniu informacji zwrotnych od klientów. Za pomocą RedTrain można: tworzyć listy uczestników, harmonogramy szkoleń, wypełniać ankiety, przeprowadzać testy, generować zaświadczenia i dyplomy. Platforma ułatwia dostęp do materiałów szkoleniowych oraz umożliwia grupową i indywidualną komunikację między uczestnikami i wykładowcami, a

    - Reklama -

    dodatkiem rozszerzającym jest platforma e-learningowa. 

    – Aplikacja mobilna RedTrain jest rezultatem naszych doświadczeń ze szkoleń organizowanych i realizowanych dla wielu Klientów, którzy szkolili swoich pracowników w placówkach zlokalizowanych na terenie całego kraju. Doszliśmy do wniosku, że na co dzień trenerom wygodniej jest korzystać z dedykowanej aplikacji na smartfonie niż z chmurowej wersji RedTrain na notebooku – mówi Urszula Kajewska, wiceprezes zarządu ds. Edukacji w BizTech Konsulting SA. – Aplikacja znajduje już zastosowanie m.in. przy prowadzonych przez nas szkoleniach dla pracowników dużej sieci sklepów w całej Polsce.

    Z wersji mobilnej RedTrain korzystają trenerzy w trakcie szkoleń i koordynatorzy, którzy w krótkim czasie (tuż po szkoleniu) uzyskują informacje o zrealizowaniu poszczególnych szkoleń czy etapów zaplanowanego cyklu. 

    Trenerzy mają dostęp do pełnej listy swoich szkoleń, co umożliwia szybki podgląd ich statusu, lokalizacji (prezentowanej na Google Maps), daty i godziny ukończenia kursu przez poszczególne osoby w konkretnych miejscach. Mogą również sporządzać notatki.

    Po zrealizowanym szkoleniu, trenerzy wysyłają z telefonu do koordynatorów wszystkie wymagane informacje, z których generowany jest automatycznie protokół realizacji usługi. 

    Aplikację mobilną RedTrain można wykorzystywać do:

    • wypełniania ankiet z pytaniami typu tak/nie,
    • sporządzania protokołów odbioru usługi z podpisami klienta,
    • tworzenia list obecności z podpisami uczestników.

    Z platformy RedTrain w wersji web skorzystało już ok. 40 tys. użytkowników. Klientami są m.in. banki, administracja publiczna, firmy z branży medycznej, farmaceutycznej i handlowej.

    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Grupa Polsat-Interia liderem Internetu w Polsce

    Grupa Polsat-Interia z zasięgiem 20,9 mln RU została – drugi raz w tym roku – nr 1 wśród wydawców...