czwartek, 9 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    AI Express – nowa usługa Mastercard ułatwia wdrożenie sztucznej inteligencji

    Zobacz również

    Wiele przedsiębiorstw chce dziś możliwie jak najszybciej zacząć korzystać z możliwości, jakie oferuje sztuczna inteligencja (ang. artificial intelligence, AI), ale nie wie, od czego zacząć. Dlatego Mastercard wprowadził nową usługę o nazwie AI Express. Pomoże ona firmom opracować dopasowany do ich potrzeb model wykorzystania sztucznej inteligencji, który będzie odpowiadał na prawdziwe wyzwania biznesowe, umożliwiając jednocześnie błyskawiczne wdrożenie.

    - Reklama -

    Zainteresowanie sztuczną inteligencją jest bardzo duże: jak wynika z badania przeprowadzonego przez Fortune, ponad 80% dyrektorów generalnych firm z listy Fortune 500 postrzega tę technologię jako nadzwyczaj ważną dla przyszłości swoich przedsiębiorstw. Uczenie maszynowe jest postrzegane jako szczególnie wartościowe dla firm, których działalność w znacznej mierze opiera się na analizie danych. Wielu firmom wciąż brakuje jednak doświadczenia i wiedzy specjalistycznej, by przekuć wykorzystanie sztucznej inteligencji w lepsze doświadczenie użytkownika.

    – Jeśli dane są paliwem napędzającym gospodarkę cyfrową, to sztuczna inteligencja jest rafinerią. Mastercard ma bogate doświadczenie w stosowaniu sztucznej inteligencji w środowisku o znaczeniu krytycznym. Firmom, które chcą skorzystać z tej technologii już dziś, AI Express oferuje szybkie efekty wraz ze specjalistyczną wiedzą, dzięki czemu mogą one sprawnie przystąpić do pełnego wdrożenia AI – powiedział Ajay Bhalla, wiceprezes  ds. bezpieczeństwa w Mastercard.

    Program AI Express został zaprojektowany z myślą o ułatwieniu firmom realizacji kluczowych priorytetów biznesowych z obszaru bezpieczeństwa, takich jak m.in.:

    •     Przeciwdziałanie praniu brudnych pieniędzy
    •     Zarządzanie ryzykiem nadużyć finansowych
    •     Cyberbezpieczeństwo
    •     Ocena ryzyka kredytowego
    •     Efektywność operacyjna

    Przykład AI Express pokazuje, jak możliwości  firmy Brighterion, przejętej przez Mastercard w ubiegłym roku, pomagają odgrywać aktywną rolę w przyspieszaniu wdrażania sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego. Rozbudowa kompetencji Mastercard w dziedzinie sztucznej inteligencji jest związana z jego strategią rozwoju skutecznych systemów bezpieczeństwa, potrafiących w ciągu milisekund wykryć próby nadużyć finansowych i odpowiednio nimi zarządzić. Systemy te ciągle stają się coraz sprawniejsze, zwiększając możliwości takich rozwiązań Mastercard dotyczących bezpieczeństwa jak: Decision Intelligence, Safety Net, Early Detection czy Authorization IQ. Teraz, dzięki usłudze AI Express, klienci  Mastercard mogą bezpośrednio korzystać z tych samych, zaawansowanych możliwości sztucznej inteligencji.

    ŹródłoMasterCard
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Plus uatrakcyjnia ceny iPhone’ów

    Plus daje możliwość zakupu smartfonów Apple w korzystnych ofertach w ramach: programów Plus Wymiana, Plus Odkup i Wakacje od...