poniedziałek, 20 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    500 000 najbardziej zadowolonych klientów nju z rachunkiem

    Zobacz również

    Wystartowano z dwiema ofertami nju – na kartę i z rachunkiem. W obu zaproponowano prawdziwy „no limit” na rozmowy do wszystkich sieci za maksimum 29 zł miesięcznie – w nju z rachunkiem, dodatkowo – w ofercie na kartę można było rozmawiać za nie więcej niż 2 zł dziennie. O ile oferta na kartę działała jak każdy prepaid – jednak z maksymalnym limitem dziennym, o tyle oferta z rachunkiem – nazywana czasem błędnie „abonamentową” była całkowitą nowością.

    - Reklama -

    Najlepiej określała ją zasada – „Wchodzisz i wychodzisz kiedy chcesz”. Niektórym klientom wręcz trudno było to zrozumieć. „Ale jak to? Bez umowy na określony czas? To tak można?” Trzeba było tłumaczyć i potwierdzać po dwa razy, bo na prawdę niektórzy nie wierzyli.

    Pojawienie się nju było bardzo pozytywnym szokiem. Nic więc dziwnego, że nowa marka szybko zaczęła zyskiwać na popularności i to mimo nieporównywalnie mniejszych środków promocję w stosunku do budżetów dużych marek. W ciągu zaledwie roku nju zyskało blisko 480 tys. klientów, w tym około 110 tysięcy klientów oferty z rachunkiem.

    500 000 nju z rachunkiem
    Dziś, stuknęło 500 000 aktywnych klientów nju z rachunkiem. Można się zastanawiać, czy to dużo czy mało – wychodzi średnio po 100 tys. na rok rozwoju, ale wiecie jak to jest ze statystyką. Idąc na spacer z psem, statystycznie macie po trzy nogi. Trzeba się więc przyjrzeć tej liczbie, a mamy powody do zadowolenia. Na tak wymagającym i konkurencyjnym rynku jaki mamy w Polsce, pół miliona klientów oferty z rachunkiem jest naprawdę niezłym wynikiem. Do tej liczby możemy dodać także klientów, którzy wybrali nju na kartę i okazuje się, że z żółto niebieskiej marki korzysta już prawie 800 tysięcy klientów.  Co ciekawe, okazuje się, że wśród nich zauważalną większość stanowią mężczyźni, których jest 62%. Być może zaskakujące będzie to, że ponad 80 proc. klientów nju to osoby powyżej 25 roku życia. Jak widać, nie tylko młodzież łapie, gdzie jest naprawdę dobrze i tanio, a młodzieżowy styl komunikacji nie jest dla nich przeszkodą.

    Sporo się zmieniło
    Od startu – w kwietniu 2013 minęło już 4,5 roku. W tym czasie rynek się zmienił i poszedł do przodu. Bez fałszywej skromności możemy powiedzieć, że niektóre zmiany jakie na nim zaszły są bezpośrednim następstwem pojawienia się nju mobile. Rozwiązania zaproponowane przez nju w dalszym ciągu pozostają unikalne – bo jednak nie wszyscy mieli odwagę wdrożyć je u siebie. Mam na myśli na przykład zasadę – „jak nie używasz to nie płacisz”, z której nadal można skorzystać tylko w nju. Oznacza ona, że za usługi płaci się po ich wykorzystaniu, a nie z góry jak w przypadku abonamentu czy prepaida. Jeśli w miesiącu korzystasz mniej – płacisz mniej, a jeśli korzystasz na całego – wiesz, że nie zapłacisz więcej niż wynosi maksymalna kwota za cały miesiąc. Podobnie jest w nju na kartę też płacisz tylko wtedy kiedy faktycznie dzwonisz – do wysokości dziennego lub miesięcznego maksimum i ani grosza więcej.

    Oczywiście oferta nju też mocno się zmieniła – nie tylko cenowo. I na kartę i z rachunkiem – w cenie maksymalnej są już wszystkie połączenia, SMS-y, MMS-y w kraju i w roamingu na terenie UE. Mamy poza tym bardzo fajną ofertę na dodatkowy numer, dzięki czemu w parze miesięczny koszt za nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y oraz 10 GB do podziału wynosi tylko 19 zł na głowę.

    Do ceny jaką płacicie – jeśli korzystacie, wliczane są też znacznie większe pakiety na internet w kraju i w UE. Dodatkowo, po pół roku stażu podwajamy pakiet na internet w kraju, a po dwóch latach nawet potrajamy. To oznacza, że w zależności od oferty, klienci z większym stażem dostają 30 a nawet 60 GB miesięcznie. Takich klientów, którzy mogą korzystać z potrojonych pakietów jest już 213 tysięcy. Uruchomiono też sklep z telefonami. Można w nim zapłacić punktami PAYBACK, które dostaniecie… na przykład za zakup oferty nju.

    Jednak nie wszystko się zmienia. Są rzeczy, które są stałe. Do nich zaliczamy na przykład to, że nasza oferta nadal jest bardzo konkurencyjna, a ze stale prowadzonych badań wynika, że nju mobile jest niezmiennie siecią najbardziej zadowolonych klientów.

    ŹródłoOrange
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    LG prezentuje nowe bezprzewodowe słuchawki douszne LG TONE Free z grafenem

    LG Electronics wprowadza na globalny rynek najnowszy model słuchawek TONE Free T90S, który jest gwarancją bardzo dobrej jakości dźwięku....