poniedziałek, 13 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    50 zł za koszulkę = 50 zł dla domu dziecka. #DreamTIM dla Dzieciaków trwa

    Zobacz również

    Na platformie e-commerce TIM.pl trwa sprzedaż koszulek charytatywnych akcji #DreamTIM dla Dzieciaków. Całkowity przychód z ich sprzedaży trafi do 17 domów dziecka z całej Polski. Koszulki będą dostępne do końca czerwca 2021 r. lub do wyczerpania zapasów. Równolegle TIM rozwija dziecięcą kreatywność – trwa bowiem konkurs plastyczno-multimedialny dla podopiecznych tych placówek.

    - Reklama -

    W 2020 r. podczas bożonarodzeniowej akcji TIM Mikołajów klienci wskazali 17 lokalnych fundacji i organizacji, do których trafiło 221 000 zł od TIM-u i jego dostawców. Wiosną 2021 r., w ramach #DreamTIM dla Dzieciaków, TIM postanowił zaprosić kupujących na TIM.pl do jeszcze większego zaangażowania – finansowego. 50 zł netto wydane na charytatywną koszulkę to 50 zł, które trafi do domu dziecka w jednym z 17 regionów, w których działają biura handlowe TIM-u. TIM SA pokrywa bowiem 100% kosztów wytworzenia t-shirtów. Lista placówek dostępna jest na www.tim.pl/dreamtim-dla-dzieciakow/. Sprzedaż koszulek wystartowała w Dniu Dziecka, a więc 1 czerwca 2021 r.

    Drugą częścią akcji jest konkurs z nagrodami dla podopiecznych tych 17 domów dziecka. Zadaniem jest przygotowanie pracy w dowolnej formie na jeden z trzech tematów:

    • Elektryk – znaczy władca prądu
    • Odnawialne źródła energii – co to znaczy?
    • Jak będzie wyglądał świat w najbliższej przyszłości?

    Wdrożona w 2019 roku strategia odpowiedzianego biznesu TIM pro ukierunkowana jest na wspieranie lokalnych społeczności, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci i młodzieży. Pracownicy TIM-u w ramach wolontariatu pracowniczego (przed wybuchem pandemii) pomagali w remoncie placówek szkolnych i przedszkolnych, zaś wsparcie z kolejnych edycji programu grantowego TIM-u w bardzo dużej części trafiło do dziecięcych i młodzieżowych drużyn sportowych, domów dziecka, hospicjów dziecięcych i fundacji działających na rzecz młodych.

    Wiemy, że jako duża firma możemy zrobić wiele dla otaczającego nas świata. Pomaganie jest częścią naszej kultury organizacyjnego od niemal trzydziestu pięciu lat. Od ponad dwóch lat nasze zaangażowanie społeczne planujemy i realizujemy w sposób strategiczny – mówi Krzysztof Folta, prezes Zarządu TIM SA. – Jesteśmy świadomi, że włączając w te przedsięwzięcia nie tylko pracowników TIM-u, ale i naszych klientów, dostawców i innych partnerów biznesowych  możemy po prostu zrobić o wiele więcej. Stąd najpierw idea bożonarodzeniowego TIM-u Mikołajów, a teraz akcji #DreamTIM dla Dzieciaków – dodaje Krzysztof Folta.

    ŹródłoTIM S.A.
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Nowe oferty prepaid nju

    Nju mobile wprowadza najtańszą na rynku ofertę bez limitu na kartę. Za 19 zł miesięcznie klient otrzymuje połączenia, SMS-y...