wtorek, 19 marca, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    TP będzie sprzedawać swoje usługi pod marką Orange

    Zobacz również

    Telekomunikacja Polska i Orange podpisały umowę licencyjną, na podstawie której TP uzyska prawa do sprzedawania pod marką Orange swoich produktów i usług w dziedzinie telewizji, dostępu do Internetu i obsługi rynku klientów biznesowych.

    - Reklama -

    – Grupa TP ma bardzo pozytywne doświadczenia ze zmianą marki Idea na Orange, która została przeprowadzona w 2005 roku. Spodziewamy się, że również ta zmiana będzie miała korzystny wpływ na wzrost liczby klientów oraz zwiększenie przychodów i rentowności usług. Dzięki wzmocnieniu współpracy z Grupą Orange, klienci będą mogli korzystać z nowych, innowacyjnych produktów i usług bazujących na nowoczesnych technologiach – powiedział Maciej Witucki, prezes Zarządu TP.

    Opłata licencyjna za użycie marki Orange wyniesie 1,6% przychodów operacyjnych uzyskanych ze sprzedaży produktów sprzedawanych pod marką Orange. Umowa, zawarta na 10 lat z możliwością przedłużenia, została zweryfikowana przez audytora – PricewaterhouseCoopers – i określona jako godziwa.

    Telekomunikacja Polska zakłada, że rebranding zostanie przeprowadzony w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Orange zapewni wsparcie tego procesu w dziedzinie marketingu, komunikacji, dystrybucji produktów oraz obsługi klienta.

    Orange jest jedną z najbardziej innowacyjnych i rozpoznawalnych marek. Po raz pierwszy została wprowadzona na rynku brytyjskim w kwietniu 1994 roku, a w Polsce pojawiła się we wrześniu 2005 r. Obecnie Orange jest jedną z wiodących marek na świecie, która pod koniec ubiegłego roku zapewniała usługi telekomunikacyjne dla ponad 100 milionów klientów na pięciu kontynentach.

    ŹródłoTP S.A.

    4 KOMENTARZE

    guest
    4 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    ~parasol

    nigdy nie bedzie takiego lata 😉
    niestety, jesli mowimy o tanim necie, to mamy juz tylko na rynku netie. jedyny operator , ktory jeszcze zachowal odpowiednie proporcje pomiedzy cena a jakoscia, coz. miejmy nadzieje, ze ta sytuacja sie zmieni

    ~Mike

    zmiany
    heh… nie dziwne, że tepsa będzie powoli zanikać. przecież ludzie tak źle kojarzą tę markę, że chyba tylko tele2 było bardziej negatywnie odbierane. no i miejmy nadzieję, że wraz ze zmianą marki zmieni się również cennik. bo teraz to tylko płakać jak netia daje 4 razy szybszy net od tepsy w tej samej właściwie cenie. a nawet niższej.

    ~Hoyt

    Uhmm
    Ja bym wolał, żeby zamiast marek i marketingu zostały obnizone ceny. Zwłaszcza za net. Bo osttanio w TP dzieje sie niewiele w tym wzgledzie, a konkurencja nie spi. Wystarczy spojrzec na Netię.

    - Reklama -

    Najnowsze

    Poznaj mSilnię! Rusza pierwsza edycja nowego programu grantowego Fundacji mBanku

    mSilnia to nowy program grantowy dla uczniów szkół podstawowych. Jego głównym celem jest rozwijanie myślenia matematycznego. mSilnia promuje także...