Tu jesteś:
GSMService.pl
» Aktualności
8 dla seniora - T-Mobile startuje z nowym rozwiązaniem na infolinii
Dodał: Monika Kowalczewska -
opublikowano:
2023-02-27 13:05 -
czytano: 389
razy
-
dodaj komentarz

Żyjemy w starzejącym się społeczeństwie. Jednocześnie obserwujemy coraz szybszy rozwój technologii, a co za tym idzie większą jej dostępność. W związku z tym zwiększa się ilość seniorów, aktywnie korzystających z usług (w tym usług cyfrowych). Nie wszyscy z nich czują się jeszcze w pełni komfortowo w świecie zdominowanym przez aplikacje, smartfony i internet. W związku z tym wielu klientów dzwoniących na infolinię biura obsługi to osoby, które mogą potrzebować wyjątkowego wsparcia czy wygodnego dla nich dostępu do informacji, szczególnie z obszaru obsługi urządzeń, usług czy bezpieczeństwa.
Firma T-Mobile Polska od zawsze dba o satysfakcję wszystkich swoich klientów. Teraz, wdrażając dedykowaną obsługę dla seniorów, zadbała o rozwiązania, które sprawią, że infolinia operatora będzie jeszcze bardziej przyjazna i inkluzywna dla tej grupy klientów. Od prostego wyboru dedykowanej obsługi w drzewie IVR (Interactive Voice Response), przez zapewnienie wysokiego poziomu kompetencji doradców oraz szerokiego zakresu wsparcia udzielanego na infolinii (szczególnie w obszarze technologii, obsługi urządzeń, usług, procedur czy płatności), po możliwość dostosowania wielkości czcionki w wysyłanych pismach. Wszystko po to, aby zapewniać klientom jak najlepsze doświadczenie, niezależnie od wieku. Aby skorzystać z dedykowanej infolinii, dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta T-Mobile wystarczy wybrać na klawiaturze numer 8.
- W T-Mobile Polska kochamy naszych klientów, a ich życzenia i potrzeby są dla nas najważniejsze. Wierzymy też w siłę różnorodności i chcemy reprezentować wszystkich, których obsługujemy, odpowiadając na ich unikalne potrzeby. Wprowadzenie dedykowanej infolinii dla seniorów jest dla nas naturalnym kolejnym krokiem w konsekwentnej realizacji naszej strategii ESG, która w dużej mierze opiera się na walce z wykluczeniem cyfrowym. W T-Mobile wierzymy że łączność jest prawem człowieka i każdy powinien mieć dostęp do cyfrowego świata, niezależnie od wieku. Nie spoczniemy, dopóki wszyscy nie będą połączeni. „– mówi Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i CR w T-Mobile Polska
W ramach kompleksowych działań dla seniorów T-Mobile Polska prowadzi również akcję „Sieć Pokoleń” w ramach której powstał specjalny kurs przybliżający korzystanie z nowych technologii od podstaw. Ponadto operator wspiera podopiecznych Fundacji „Pod Dębem” przekazując im laptopy, aby mogli korzystać z nowych możliwości jakie daje digitalowa rzeczywistość. W ramach akcji powstała też edukacyjna kampania radiowa oraz prasowa.
Kurs wideo oraz materiały edukacyjne dostępne są na stronie siecpokolen.pl.
Źródło:
T-Mobile
Dodaj komentarz:
x
- Prezent w Orange na kartę - 10proc. wartości doładowania
- Nawet 300 GB w ofercie Plus na kartę
- Kup w sklepie Żabka starter T-Mobile na kartę z 4800 GB ekstra przez rok
- Przecenione tablety i smartfony – pomysły na prezenty
- JuniorBOX dla fanów gry Minecraft – z kuponem na grę Minecraft Legends
- Play: Telewizja Nowej Generacji, superszybki światłowód aż do 5 Gb/s
- Przenosisz numer do nju i masz 3 miesiące za 0 zł

- Orange dla graczy – łączymy siły z Boosteroid
- mObywatel – już ponad 10 milionów pobrań
- Bitdefender ujawnia luki w Amazon Fire TV Stick i Insignia FireOS TV Series
- Weź udział w konkursie T-Mobile na kartę i leć na wakacje
- Galaxy S23 ze zwrotem do 700 PLN na przedpłaconą kartę Visa
- Kolejne odnawialne źródła energii z finansowaniem od Banku Pekao
- Prezent w Orange na kartę - 10proc. wartości doładowania

- Emporia bada zwyczaje polskich konsumentów
- Multimedia Polska rzetelnym sprzedawcą energii
- Nowy starter Red Bull Mobile - nielimitowane SMS-y i Internet
- mBank mobile: Starter 365 bez doładowań
- emporia ELEGANCE plus już w sprzedaży
- Tytuł Najlepszego Partnera w Biznesie dla EXATEL
- Darmowe programy dla komórek w Ściągnij.pl
