GSMService.pl
  • nowości
  • artykuły
  • gry
Szukaj
Szukaj
Szukaj
Tu jesteś: GSMService.pl » Aktualności

x-kom rośnie z Microsoft Dynamics 365

Dodał: Monika Kowalczewska - opublikowano: 2021-06-22 13:21 - czytano: 199 razy - dodaj komentarz
x-kom rośnie z Microsoft Dynamics 365W ciągu niemal 20 lat działalności x-kom stał się jednym z trzech największych retailerów sprzedających elektronikę konsumencką w Polsce. Mając na uwadze kontynuację wzrostu, spółka zdecydowała się wykorzystać możliwości systemu Microsoft Dynamics 365 do automatyzacji wielu procesów, by jeszcze bardziej skupić się na obsłudze klientów i rozwoju oferty. x-kom jest jednym z najczęściej wybieranych sklepów internetowych w kraju i największym sprzedawcą na Allegro.
REKLAMA
Posiada również 27 nowoczesnych salonów stacjonarnych. Oprócz tego, od trzech lat sklep rozwija działalność na rynkach zagranicznych. Pakiet aplikacji biznesowych Microsoft Dynamics 365 zwiększy możliwości organizacji w zakresie osiągania doskonałości operacyjnej, umożliwiając pełną koncentrację na zaspokajaniu potrzeb klientów.

- Rozwiązanie daje nam trzy kluczowe korzyści: standaryzację stabilność i skalowalność. Pozwoli nam to na dynamiczny rozwój bez względu na to, ile spółek będziemy mieli w grupie, jak również na jak wielu rynkach będziemy się dziś rozwijać – mówi Przemysław Ladra, wiceprezes zarządu w x-komie.

Technologia odgrywa istotną rolę w sposobie, w jaki x-kom wspiera klientów w podejmowaniu decyzji zakupowej oraz skróceniu ścieżki zakupu.

- Dynamics 365 automatyzuje wiele procesów, dzięki czemu nasi doradcy mogą skupić się na bieżącej obsłudze klienta. Gdy zamówienie trafia do systemu jest automatycznie przypisywany do danych klienta – mówi Marcel Klaja, Specjalista ds. Microsoft Dynamics 365 w x-komie. - Menedżerowie na bieżąco otrzymują informacje na temat stanów magazynowych co znacząco skraca ścieżkę zakupową. System podpowie nam jakie produkty zamówić, jakie najlepiej się sprzedają, a w niedalekiej przyszłości również podpowie nam jakie produkty zaproponować klientowi – dodaje Marcel Klaja.

Dynamics 365 centralizuje dane, które w tym momencie są rozproszone w wielu miejscach. System wspiera x-kom w przetwarzaniu tych danych, co z kolei przekłada się na zapewnienie jeszcze lepszych doświadczeń zakupowych.
Źródło: Microsoft
  • Dodaj do Google Bookmarks
  • Dodaj na Śledzika
  • Dodaj na Twitter
  • Dodaj do Wykop
  • Dodaj do Facebook
Aktualna ocena: 0.00
Dodaj komentarz:
dodaj komentarz
x
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Wszelkie znaki i nazwy firmowe zastrzeżone są przez ich wlaścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
GSMService.pl
content: 
  • Twitter
  • Facebook
odwiedź nas na: