piątek, 26 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Zgarnij ofertę mistrzowską T-Mobile z 200 GB w 5G (wideo)

    Zobacz również

    Sezon na piłkarskie emocje na najwyższym poziomie otwarty! Z okazji zbliżających się Mistrzostw Europy w piłce nożnej dla fanów futbolu przygotowaliśmy mistrzowską ofertę, dzięki której kibicowanie polskiej reprezentacji będzie jeszcze przyjemniejsze. W ramach programu „Korzyści dla domu” od 2 czerwca do 15 lipca będzie można zgarnąć doskonałą ofertę abonamentową 5G z giga paczką 200 GB od 45 zł miesięcznie lub telewizor LG 4K 55 cali za 999 zł.

    - Reklama -

    Nowym ofertom towarzyszy kampania reklamowa z trzema spotami – w jednym z nich, promującym największą sieć 5G w Polsce od T-Mobile, można zobaczyć naszego ambasadora Roberta Lewandowskiego.

    W T-Mobile stawiamy sobie wysokie cele tak jak nasz ambasador Robert Lewandowski, który z ogromnym sukcesem zakończył sezon w Bundeslidze. Jako sponsor reprezentacji Polski także idziemy na rekord i chcemy z okazji zbliżających się Mistrzostw Europy w piłce nożnej dać naszym użytkownikom mistrzowską ofertę abonamentową 5G z paczką 200 GB w kwocie od 45 zł miesięcznie.

    Cena ta jest dostępna w ramach programu „Korzyści dla domu”, czyli jest skierowana do klientów indywidualnych, którzy posiadają co najmniej jeden abonament komórkowy w T-Mobile (z wykluczeniem taryf XS i S). Najtańszy pakiet dwóch abonamentów z ofertą mistrzowską będzie zatem kosztował 100 zł miesięcznie (taryfa M za 55 zł / mies. + taryfa mistrzowska za 45 zł / mies.). Decydując się na ofertę mistrzowską, można również skorzystać ze zniżek do 200 zł na urządzenia z dostępem do sieci 5G.

    Piłkarskie rozgrywki na dużym ekranie

    Niejeden widz pragnie zanurzyć się w sportowych emocjach, oglądając je na większym ekranie – dzięki temu może czuć się częścią wydarzeń na murawie. Dlatego przygotowaliśmy jeszcze jedną ofertę, w ramach której można stać się posiadaczem nowoczesnego telewizora LG 4K 55 cali 55UN711C za 999 zł na raty 0%. Cena ta obowiązuje wraz z taryfą XL+, jeśli klient zdecyduje się tego samego dnia dobrać kolejną ofertę abonamentową od T-Mobile, np. S za 45 zł lub M za 55 zł miesięcznie. To korzystne rozwiązanie dla tych, którzy marzą o obrazach oddających w najlepszej jakości ostrą rywalizację, jaka zapowiada się na EURO 2021.

    Sportowe emocje na pierwszym miejscu

    Mistrzowskiej ofercie towarzyszy kampania reklamowa z udziałem naszego ambasadora Roberta Lewandowskiego, który zapoznaje się z materiałami wideo fanów naśladujących jego piłkarskie wyczyny. Spot, utrzymany w piłkarskim klimacie, puentuje go deklaracja T-Mobile, że bez względu na to, czy niesamowite rzeczy wolimy tworzyć, czy oglądać, zawsze możemy korzystać z potencjału największej sieci 5G w Polsce od T-Mobile.

    W kampanii będą dostępne również dwa inne spoty, pokazujące, że prawdziwi kibice chcą być blisko piłkarskich emocji nawet w czasie uroczystości rodzinnych i innych ważnych wydarzeń. W dwóch odsłonach spotów, prezentujących mistrzowską ofertę z 200 GB w 5G, będzie można zobaczyć sześć smartfonów z dostępem do sieci piątej generacji: Samsung S21 5G i A42 5G, Xiaomi Mi 11 Lite i Redmi Note 10 5G oraz Oppo A54 5G i Reno 5 5G, a także telewizor LG 4K 55 cali 55UN711C w atrakcyjnych cenach z rabatami. Widzowie dowiedzą się również o trwającej w T-Mobile promocji, w której klienci otrzymują pół roku internetu światłowodowego za darmo.

    Kampania reklamowa będzie prowadzona w telewizji, radiu, internecie, mediach społecznościowych oraz punktach sprzedaży T-Mobile i wystartuje z początkiem czerwca – spot z udziałem Roberta Lewandowskiego będzie dostępny od 2 czerwca, a dwa pozostałe od 3 czerwca. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.

    ŹródłoT-Mobile
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung prezentuje serię dokumentów o kultowych dyscyplinach olimpijskich

    Samsung, oficjalny partner Igrzysk Olimpijskich i Paralimpijskich, prezentuje serię filmów dokumentalnych poświęconych kultowym dyscyplinom olimpijskim, takim jak skateboarding, breakdance,...