środa, 8 maja, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    30 lat Emirates na targach ATM to pokaz innowacji

    Zobacz również

    Linie Emirates zaprezentują najnowszą ofertę innowacyjnych i tych najbardziej popularnych produktów na tegorocznej 30. edycji targów Arabian Travel Market (ATM), które rozpoczynają się 1 maja br. To przełomowy moment dla wydarzenia, które obchodzi swoje trzecie dziesięciolecie łącząc przedstawicieli branży turystycznej. W tym roku przypada również 30-lecie partnerstwa i zaangażowania Emirates w działalność ATM. Kiedy wystawę otwierano po raz pierwszy 30 lat temu, linie Emirates latały 15 samolotami do 30 miast,

    - Reklama -

    przewożąc blisko 2 mln pasażerów. Obecnie Emirates to największe międzynarodowe linie lotnicze na świecie, które obsługują loty do ponad 140 kierunków flotą przeszło 200 samolotów szerokokadłubowych, łącząc rocznie dziesiątki milionów podróżnych na całym świecie i sprawiając, że Dubaj jest jednym z największych węzłów komunikacyjnych dla turystyki i biznesu.

    Na przestrzeni lat obecność linii lotniczych na targach ATM stale się rozszerzała i ewoluowała. W 2007 r. Emirates zaprezentowały ogromne stoisko „Globe” – przyciągającą uwagę trzypiętrową konstrukcję sferyczną, która dosłownie „obracała się”, prezentując pierwszą w branży prywatną kabinę klasy pierwszej na pokładzie Airbusie A340-500 w specjalnie odtworzonej przestrzeni. Następnie na 9,5-metrowej konstrukcji przedstawiono ekspansję siatki połączeń linii Emirates, a na obrzeżach stoiska – produkty pokładowe A380 i Boeinga 777 we wszystkich klasach podróży, a także sponsoring sportowy linii na całym świecie.

    W 2016 r. przewoźnik odsłonił na ATM swoje stoisko „Infinite Possibilities” – futurystyczną ekspozycję prezentującą wiodące w branży produkty i usługi, z którymi odwiedzający mogli zapoznać się jeszcze przed wejściem na pokład swojego następnego rejsu Emirates. Stoisko Emirates „Infinite Possibilities” o wysokości 8,5 metra, którego montaż trwał prawie 9 dni, było jednym z najwyższych stoisk wystawców na targach ATM i ważyło 166 ton, co odpowiada jednej trzeciej masy całkowitej samolotu Emirates A380.

    W tym roku motywem przewodnim stoiska linii Emirates jest hasło „Travel is not just about the end destination. IT’S HOW YOU GET THERE”. Przewoźnik zaprezentuje swoje najnowsze produkty we wszystkich klasach podróży, a także nowe innowacje, takie jak galeria AI umożliwiająca odwiedzającym tworzenie własnych, spersonalizowanych cyfrowych dzieł sztuki. Emirates przeznaczyły również część stoiska na wyeksponowanie niektórych ze swoich licznych inicjatyw na rzecz zrównoważonego rozwoju.

    Cieszące się dużą popularnością fotele Emirates w klasie ekonomicznej premium, które po raz kolejny w tym roku zostaną zaprezentowane na ATM, oferują podróżnym prawie 100 cm przestrzeni na nogi, szerokość siedzenia blisko 50 cm z funkcją odchylenia oparcia nawet do 20 cm oraz inne przemyślane detale, dzięki którym klienci mogą wygodnie usiąść i zrelaksować się.

    Ponadto Emirates zaprezentują ofertę prywatnych kabin pierwszej klasy na pokładzie chętnie wybieranego przez pasażerów Boeinga 777-300ER, fotele klasy biznes w Boeingu 777, najnowszej generacji salonik pokładowy w A380, a także inne kultowe już produkty, takie jak Shower SPA w klasie pierwszej czy obszerne fotele „Game Changer” w klasie ekonomicznej.

    Na stoisku Emirates przewidziano również 90 stref konferencyjnych, które w każdej chwili będą mogły pomieścić blisko 200 gości.

    ŹródłoEmirates
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Grupa Polsat-Interia liderem Internetu w Polsce

    Grupa Polsat-Interia z zasięgiem 20,9 mln RU została – drugi raz w tym roku – nr 1 wśród wydawców...