Tu jesteś:
GSMService.pl
» Aktualności
Multimedia Polska rzetelnym sprzedawcą energii
Dodał: Monika Kowalczewska -
opublikowano:
2015-05-13 16:47 -
czytano: 29514
razy
-
komentowano: 5 razy

Certyfikat Sprzedawcy Energii TOE jest potwierdzeniem uczciwychi odpowiedzialnych zasad sprzedaży prądu, jakie stosuje Multimedia Polska Energia. Oznacza także, że firma angażuje się w budowanie świadomości Polaków na temat rzetelnej sprzedaży prądu i ochrony przed nieuczciwymi praktykami. W tym celu operator podpisał w 2014 roku Kodeks Dobrych Praktyk Sprzedawców Energii. Wspiera także akcję edukacyjno-informacyjną Wybieraj mądrze. Sprawdź kto sprzedaje Ci energię organizowaną przez TOE pod honorowym patronatem Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
- Angażujemy się w działania budujące świadomość klientów na temat uwolnionego rynku energii elektrycznej oraz możliwości zmiany sprzedawcy prądu, ponieważ wiemy, że podstawą zdrowej konkurencji jest dobrze poinformowany, znający swoje prawa i rozumiejący ofertę klient, który świadomie podejmuje decyzje zakupowe. Jako operator telekomunikacyjny, obecny na polskim rynku od ponad 20 lat, posiadamy wypracowane dobre praktyki sprzedaży. Pomyślnie zakończony audyt obszaru energetycznego to dowód na to, że efektywnie wykorzystaliśmy nasze dotychczasowe doświadczenie, tworząc przejrzyste zasady współpracy i ofertę dla klientów zainteresowanych zakupem energii elektrycznej – mówi Jakub Jacewicz, dyrektor Departamentu Usług Energetycznych Multimedia Polska Energia.
Uwolniony rynek energii elektrycznej umożliwia nam wybór preferowanego sprzedawcy prądu. Im szybciej zdecydujemy o zmianie, tym więcej zaoszczędzimy – zwłaszcza, że energia elektryczna to jeden z większych wydatków w domowym budżecie.
- Angażujemy się w działania budujące świadomość klientów na temat uwolnionego rynku energii elektrycznej oraz możliwości zmiany sprzedawcy prądu, ponieważ wiemy, że podstawą zdrowej konkurencji jest dobrze poinformowany, znający swoje prawa i rozumiejący ofertę klient, który świadomie podejmuje decyzje zakupowe. Jako operator telekomunikacyjny, obecny na polskim rynku od ponad 20 lat, posiadamy wypracowane dobre praktyki sprzedaży. Pomyślnie zakończony audyt obszaru energetycznego to dowód na to, że efektywnie wykorzystaliśmy nasze dotychczasowe doświadczenie, tworząc przejrzyste zasady współpracy i ofertę dla klientów zainteresowanych zakupem energii elektrycznej – mówi Jakub Jacewicz, dyrektor Departamentu Usług Energetycznych Multimedia Polska Energia.
Uwolniony rynek energii elektrycznej umożliwia nam wybór preferowanego sprzedawcy prądu. Im szybciej zdecydujemy o zmianie, tym więcej zaoszczędzimy – zwłaszcza, że energia elektryczna to jeden z większych wydatków w domowym budżecie.
Źródło:
Multimedia
Komentarze:

rozwiń wszystkie
nowy wątek

rzetelny sprzedawca
przychylam się do komentarza 2razyK. Ważne, żeby klient miał świadomość również ofert konkurencji. Może wypowie się ktoś, kto już z takich usług korzysta? Eliza, co Ciebie najbardziej przekonuje w przypadku Novum?
2015-05-30 14:38
~Ola

certyfikat
Dokładnie, zawsze na papierku wszystko dobrze wygląda, a w rzeczywistości takie świstki nie wiele mają wspólnego z rzeczywistością... Najlepiej kierować się opiniami innych ludzi + wszystko dokładnie czytać co się podpisuje
2015-05-19 12:34
~chudy

rekomendacja
to tylko zwykły świstek a czy oni rzeczywiście są rzetelni? nie słyszałam żeby ktokolwiek z moich znajomych miał u nich prąd... ostatnio słyszę sporo o novum, chyba dobrze im się wiedzie. Możliwe że zdecyduje się na przejście do nich
2015-05-19 11:37
~Eliza

certyfikaty
może sam taki certyfikat jest i coś wart, ale ja jestem uprzedzony. często wystarczy za coś takiego tylko zapłacić, a nikt naprawdę nie weryfikuje, na ile zachowanie jest zgodne z "dobrymi praktykami". ja wolę kierować się rekomendacjami innych.
2015-05-18 16:29
~peter_pan

rzetelny sprzedawca
zobaczymy jak ta akcja wyjdzie w praktyce. generalnie sama nie mam nic do zmiany sprzedawców energii, ale źle przeprowadzona akcja może tylko zniechęcić ludzi do tego rozwiązania. " że podstawą zdrowej konkurencji jest dobrze poinformowany, znający swoje prawa i rozumiejący ofertę klient, który świadomie podejmuje decyzje zakupowe. " - ladne zdania, ale ważne, by klient znał nie tylko ofertę multimedia, ale i konkurencji... wtedy dopiero jego decyzja jest w pełni świadoma i przemyślana...
2015-05-18 11:33
~2razyK
Zobacz wszystkie komentarze...
Dodaj komentarz:
zaloguj się
x








- 300 GB za darmo przez rok + 100 GB na start
- Bilety na pociągi PKP Intercity w aplikacji mPay
- Videotolling na Autostradzie A4 Katowice-Kraków
- Aplikacja mPay ułatwi parkowanie w Olsztynie
- Play: Pakiet Kids odkodowany dla wszystkich
- Disney+ w ofertach Polsat Box, Plusa, Netii i Polsat Box Go - bez opłat
- W Plusie drugi smartfon za złotówkę

- Videotolling na Autostradzie A4 Katowice-Kraków
- Więcej rozmów i internetu na wakacje
- Aplikacja mPay ułatwi parkowanie w Olsztynie
- Ostatni etap przejścia na standard DVB-T2/HEVC
- 300 GB za darmo przez rok + 100 GB na start
- Bilety na pociągi PKP Intercity w aplikacji mPay
- Korzystniejsze warunki w roamingu

- Grupa GN Store Nord dla zestawów Jabra
- Tytuł Najlepszego Partnera w Biznesie dla EXATEL
- Emil – nowy pakiet antywirusowy w Multimedia Polska
- Prąd od Plusa jeszcze tańszy w godzinach popołudniowych i nocnych oraz weekendy i święta
- TX-SKY – zupełnie nowe możliwości
- Acer prezentuje cyfrowy system Build Your Own Cloud (BYOC)
- Bluetooth wśród nominowanych - Europejski Urząd Patentowy przyznał nagrody
