środa, 24 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    PayPal chce się rozepchać w Polsce

    Zobacz również

    PayPal ma chrapkę na polski rynek internetowych płatności. Dzięki umowie z firmą eCard ma trafić do kilkuset polskich sklepów i serwisów – informuje Gazeta Wyborcza.

    - Reklama -

    Współpraca z eCardem, który zajmuje się m.in. autoryzowaniem transakcjikartami w internecie, ma wypromować PayPala wśród właścicieli polskichsklepów i serwisów. eCard ma zadbać o to, by jeszcze w tym roku nowysposób płacenia za internetowe zakupy był dostępny u obsługiwanychprzez spółkę klientów – docelowo PayPal liczy na kilkaset serwisów, narazie jednak nie ujawnia, z iloma już zostały podpisane umowy. Wśródklientów eCard jest m.in. BRE Bank, Polkomtel, LOT, PKP Intercity, aleteż duże sklepy internetowe jak Merlin.pl czy Hoopla.pl- pisze dziennik.

    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    SAS rozszerza ofertę godnej zaufania sztucznej inteligencji o karty modeli i usługi zarządzania AI

    SAS, lider technologii z obszaru danych i sztucznej inteligencji, wprowadza na rynek nowe produkty i usługi, które usprawnią zarządzanie...