czwartek, 11 września, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Zrzutkę siana najlepiej robić BLIKIEM – nowa kampania promująca przelewy na telefon BLIK

    Zobacz również

    Przelew na telefon BLIK to jedna z najczęściej wykorzystywanych form przekazywania sobie pieniędzy w Polsce. Tylko w pierwszej połowie tego roku użytkownicy BLIKALI ponad 350 milionów razy, co stanowiło jedną czwartą wszystkich transakcji BLIKIEM zrealizowanych w tym czasie. Aby utrzymać wysokie tempo wzrostu liczby osób korzystających z tej usługi, BLIK ruszył z nową kampanią digitalową, w której Mirosław Baka przekonuje, że korzystanie przelewów na telefon BLIK, to „na chłopski rozum” najlepszy sposób dawania, oddawania i zbierania pieniędzy wśród znajomych. Kampania potrwa do 31 października.

    - Reklama -


    W ramach kampanii wpisującej się w serię „Ludzie Ery BLIKA” przenosimy się na polską wieś, pod koniec XVIII wieku. Bohaterowie spotów borykają się z różnego rodzaju przeszkodami związanymi ze zbieraniem lub przekazywaniem siana. Wygoda i bezpieczeństwo przelewania „siana” na pomocą przelewów na telefon BLIK w obecnych czasach, stanowi kontrast dla problemów z dawnych czasów.

    Spotom kampanii towarzyszy seria stylizowanych przyśpiewek ludowych, promujących zalety przelewów na telefon BLIK.

    Za koncept kreatywny odpowiada agencja Change Serviceplan, za zakup mediów – Spark Foundry a za produkcję dom produkcyjny OTOFILM.

    ŹródłoBlik
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung zapowiada największą ekspozycję na targach CES 2026

    CES, czyli Consumer Electronics Show to największe na świecie targi elektroniki użytkowej i nowych technologii odbywające się w styczniu...