- Goran Markovic, członek zarządu, dyrektor ds. B2C (CCO) w T-Mobile Polska, opuszcza firmę, by objąć nowe stanowisko w ramach grupy Deutsche Telekom jako prezes zarządu spółki Makedonski Telekom.
- Jego następcą zostanie Maximiliano Bellassai, obecnie członek zarządu, dyrektor ds. B2C w T-Mobile w Czechach i na Słowacji, który dołączy do polskiego zarządu 1 września 2025 roku, obejmując odpowiedzialność za obszar B2C.
Zgodnie z decyzją rady nadzorczej T-Mobile Polska zmiany w zarządzie nastąpią 1 lipca 2025 roku. Goran Markovic, po blisko 5 latach efektywnego zarządzania w roli członka zarządu odpowiedzialnego za segment B2C, został mianowany na prezesa Makedonski Telekom. Podczas swojej kariery w T-Mobile Polska zbudował silny zespół, a dzięki jego zaangażowaniu firma wzmocniła pozycję rynkową oraz osiągnęła znaczące wyniki w obszarze budowania pozytywnych doświadczeń klientów.
T-Mobile Polska docenia wkład Gorana w rozwój firmy oraz jego skuteczne zarządzanie, równocześnie życząc powodzenia w nowej roli. Jego strategiczne podejście do rynku klientów indywidualnych, koncentracja na rezultatach i umiejętność budowania efektywnie działających zespołów przyczynią się do dalszego rozwoju T-Mobile Polska i kolejnych sukcesów w roli prezesa Makedonski Telekom.
Jednocześnie T-Mobile Polska wita Maximiliano Bellassai, który z 1 września 2025 roku obejmie stanowisko członka zarządu, dyrektora ds. B2C.
Maximiliano Bellassai to doświadczony menedżer z ponad 20-letnim stażem w sektorach finansowym i telekomunikacyjnym. Od 2021 roku odpowiada za segment B2C w T-Mobile w Czechach i na Słowacji, gdzie z sukcesem realizuje strategię komercyjną i wdraża innowacje nastawione na poprawę doświadczeń klientów. Na swoim koncie ma liczne osiągnięcia w zakresie dynamicznego rozwoju biznesu, wdrażania transformacji cyfrowej, umacniania pozycji marki oraz budowania efektywnie działających zespołów.
Dzięki swojej wiedzy, świeżemu spojrzeniu oraz dogłębnemu zrozumieniu oczekiwań klientów, Maximiliano wnosi do T-Mobile Polska cenne kompetencje, które będą wspierać realizację strategicznych celów i dalsze umacnianie pozycji firmy na rynku.