poniedziałek, 5 maja, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Zmiana sposobu prezentacji numeru

    Zobacz również

    Przy prezentacji numeru osoby dzwoniącej na telefon w sieci Plus nie będzie on już poprzedzony cyfrą 0. Zmiana wejdzie w życie w całym kraju 9 stycznia, a w Szczecinie już 3 stycznia 2007.

    - Reklama -

    W efekcie na wyświetlaczu odbiorcy numer osoby dzwoniącej pokazany zostanie bez cyfry „0” znajdującej się przed właściwym numerem. W poniższej tabeli zaprezentowany jest sposób wyświetlania połączeń przychodzących:

    Dla połączeń krajowych:
    Dotychczas numer osoby dzwoniącej prezentowany był tak:

    0 numer Abonenta

    np. 0601123456

    po zmianie sposobu prezentacji:

    Numer Abonenta

    np. 601123456

    Zamiana prezentacji dotyczy Abonentów:

    * sieci komórkowej – wszyscy Abonenci sieci Plus, Simplus, Sami Swoi
    * sieci stacjonarnej – Abonenci Usług Konwergentnych

    Powyżej opisana zmiana nie dotyczy wiadomości SMS.

    Uwaga: zmiana sposoby prezentacji nie powoduje konieczności dokonywania przez użytkowników telefonów w sieci Plus żadnych dodatkowych działań, nie łączy się też ze zmianą sposobu wykonywania połączeń. Jedynie w przypadku pojawienia się komplikacji w identyfikacji osoby dzwoniącej (np. braku wyświetlania nazwy przyporządkowanej danemu numerowi w książce telefonicznej), należy sprawdzić sposób wpisania numeru telefonu do ksiązki telefonicznej w pamięci karty SIM oraz pamięci telefonu.
    Zapisany numer wystarczy zmodyfikować usuwając prefiks „0” przed właściwym numerem telefonu komórkowego bądź wpisać prefiks międzynarodowy „+48”, aby wyeliminować trudności przy wyświetlaniu opisu.

    ŹródłoPlus GSM
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Poprzedni artykuł
    Następny artykuł
    - Reklama -

    Najnowsze

    Znana sieć Marks & Spencer zaatakowana przez hakerów – komentarz eksperta

    Komentarz: Beniamin Szczepankiewicz, analityk laboratorium antywirusowego ESET Ataki typu ransomware, którego doświadczyła znana brytyjska sieć handlowa Marks & Spencer motywowane...