Bank Millennium odświeżył sekcję danych osobowych w swojej aplikacji mobilnej. Pozwala ona klientom zaktualizować oraz uzupełnić kolejne podstawowe informacje takie jak na przykład adres zamieszkania i numer telefonu, gdy klient aktualizuje dokument tożsamości.
Aktualizacja danych osobowych w banku to konieczność. Nieaktualne informacje mogą niepotrzebnie skomplikować relacje klienta z bankiem: utrudnić kontakt, opóźnić zaciągnięcie kredytu lub pożyczki oraz realizację dyspozycji, na której w danej chwili zależy konsumentowi. Dlatego warto pamiętać o podaniu nowych informacji w przypadku przeprowadzki, zmiany nazwiska, numeru telefonu, adresu mailowego lub wymiany dowodu osobistego.
Proces aktualizacji danych kojarzy się często z wysiłkiem, koniecznością odwiedzenia placówki banku i dostarczenia dodatkowych dokumentów. W Banku Millennium użytkownicy mogą już samodzielnie aktualizować większość danych bez konieczności kontaktu z infolinią lub wizyty w placówce. Uruchamiając aplikację mobilną banku w ciągu kilku minut, klienci mogą zaktualizować adres zamieszkania, numer kontaktowy, zdjęcie profilowe oraz dodać polski dowód osobisty, jeśli klient podał w banku inny dokument tożsamości.
– Sekcja Moje Dane to większa transparentność i przejrzystość. Klienci mają od teraz większe poczucie kontroli nad swoimi danymi. Zyskali wygodę zarządzania nimi z poziomu aplikacji. Zmiana pozwala nam równocześnie odciążyć nieco pracowników infolinii oraz naszych placówek. Będą oni mogli skupić się mocniej na realizacji i pomocy klientom w sprawach, które wymagają większej uwagi i zaangażowania – mówi Ernest Lachowski, dyrektor Wydziału Detalicznych Platform Cyfrowych.
Klienci nie tylko zyskują możliwość samodzielnej aktualizacji podstawowych danych osobowych. Aplikacja Banku Millennium będzie przypominać również o danych, które należy uzupełnić lub zaktualizować. Aby skorzystać z nowych możliwości klienci powinni zaktualizować aplikację Banku Millennium do najnowszej wersji (4.109).
Projekt wpisuje się w cele banku zdefiniowane w strategii na lata 2025-2028 „Wartość i wzrost”, która zakłada uzupełnianie się kanałów kontaktu z aplikacją mobilną w centrum oraz dalszą digitalizację usług.