Już od teraz posiadacze telewizorów i monitorów Samsung mają możliwość zagrania w EA SPORTS FC 25 za pośrednictwem aplikacji Xbox. Ponadto w ramach specjalnej promocji „Samsung – Graj z Xbox Game Pass Ultimate” dostępny jest 2-miesięczny, bezpłatny okres próbny subskrypcji Game Pass Ultimate.
Firma Samsung nawiązała partnerską współpracę z Electronic Arts (EA) i Xbox, by przenieść grę EA SPORTS FC 25 do Samsung Gaming Hub. Posiadacze telewizorów i monitorów Smart TV Samsung mogą teraz grać w EA SPORTS FC 25 za pośrednictwem aplikacji Xbox z Xbox Cloud Gaming (Beta) na obsługiwanych urządzeniach. Gracze potrzebują jedynie kompatybilnego kontrolera i abonamentu na Xbox Game Pass Ultimate obejmującego EA Play.
Już teraz ramach specjalnej promocji „Samsung – Graj z Xbox Game Pass Ultimate”, można skorzystać z bezpłatnego 2-miesięcznego okresu próbnego Game Pass Ultimate. Użytkownicy mogą odebrać kod za pomocą aplikacji Samsung Promotion poprzez kliknięcie w baner promocyjny z informacją o promocji, a następnie powinni postępować zgodnie z wyświetlanymi na ekranie instrukcjami aktywacji. Z kodu mogą skorzystać użytkownicy, którzy nie aktywowali wcześniej usługi Game Pass Ultimate na swoim koncie w serwisie Xbox.
– Cieszymy się, że możemy wprowadzić EA SPORTS FC 25 do telewizorów i monitorów Samsung za pośrednictwem chmury Samsung Gaming Hub – powiedział Hun Lee, Executive Vice President of the Visual Display Business w Samsung Electronics. – Jednym z naszych celów, jako wiodącego na świecie producenta telewizorów, jest zapewnienie fanom piłki nożnej z całego świata ekscytującej rozrywki, zarówno w postaci prawdziwych meczy, jak i symulujących je gier.
EA SPORTS FC 25 pozwala grupom znajomych łączyć się w drużyny by grać w ulubionych trybach (w tym 5v5 Rush), i wygrywać, ponieważ system FC IQ zapewnia większą kontrolę taktyczną. Fani będą również mogli doświadczyć niezrównanej autentyczności, dzięki najbardziej realistycznemu doświadczeniu największych rozgrywek piłkarskich, klubów i gwiazd. Symulator FC 25 zawiera bazę ponad 19 tys. sportowców z ponad 700 drużyn, 120 stadionów i 30 lig z całego świata.
Serwis Samsung Gaming Hub, wprowadzony po raz pierwszy w 2022 roku, na nowo zdefiniował domową rozrywkę, dając graczom dostęp do tysięcy tytułów bezpośrednio z telewizorów i monitorów Samsung. Są to telewizory z 2025 r., a w tym Neo QLED 8K, Neo QLED 4K, OLED, QLED, The Frame i The Frame Pro. Charakteryzują się one nowym standardem w technologii ekranów, opartym na sztucznej inteligencji. Samsung Vision AI przekształca telewizory w inteligentnych partnerów codziennego życia – takich, którzy nie tylko podnoszą jakość obrazu i dźwięku, ale też intuicyjnie dopasowują się do stylu użytkownika i wspierają obsługę innych urządzeń domowych.
Po raz pierwszy w branży telewizorów firmy Samsung i Microsoft nawiązały współpracę w celu zintegrowania serwisu Xbox Cloud Gaming (Beta) z inteligentnymi telewizorami i monitorami, dzięki czemu zawiera on szeroką gamę gier od partnerów, w tym NVIDIA GeForce NOW i Amazon Luna.