czwartek, 1 maja, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Wielu klientów niezadowolonych z usług ISP

    Zobacz również

    Wielu europejskich konsumentów nie jest zadowolona z poziomu obsługi klienta, oferowanej przez dostawców usług internetowych (ISP). Taka jest główna konkluzja nowego badania Komisji Europejskiej, dotyczącego adaptacji usług sieciowych na Starym Kontynencie, wspomaganej rosnącym udziałem technologii cyfrowej, w granicach Unii Europejskiej. Poziom niezadowolenia sięga prawie 25% klientów.

    - Reklama -

    Blisko 30% badanych respondentów było rozczarowanych wahaniami prędkości pobierania i wysyłania danych, podczas gdy 36% zgłaszało brak dostępu do sieci, w wyniku przestojów.
    Niecałe 25% badanych stwierdziło, że usługa, którą otrzymują od swojego dostawcy ISP, nie pokrywa się z tym, co gwarantuje im umowa.

    W samej tylko Wielkiej Brytanii, dostawcy usług internetowych dostali się pod ogień, ze strony regulatora Ofcom oraz Advertising Standards Authority, w związku z przypuszczalnym zawyżaniem dostępnych prędkości łączy, w stosunku do ich rzeczywistych parametrów.

    Kwestią sporną są zamieszczane w reklamach sformułowania, mówiące o połączeniach do danej wartości, przy czym zdaniem krytyków, teoretyczna granica wydajności łącza jest bardzo rzadko osiągana, w przypadku domowych użytkowników Internetu.

    Źródłotop10, Ofcom
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Premiera głośnika mobilnego Hama Ballshape 3.0. Idealny maluch na majówkową imprezę

    Wygląda jak bombka, ma w sobie sporą dawkę muzycznej wybuchowości i energii, a w dodatku jest niezwykle poręczny, mieszcząc...