czwartek, 1 maja, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Tomasz Izydorczyk nowym Dyrektorem Marketingu UPC Polska

    Zobacz również

    1 października do zespołu UPC Polska dołącza Tomasz Izydorczyk, który rozpocznie pracę na stanowisku Dyrektora Marketingu UPC Polska. Odpowiedzialny będzie za kreację, opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej, strategii produktowej UPC oraz marki firmy. Ostatnio Tomasz pełnił funkcję Dyrektora Marketingu ds. B2B w Orange Polska, a wcześniej Dyrektora ds. Strategii i Komunikacji Marketingowej tej spółki. Z branżą telekomunikacyjną związany jest od ponad 16 lat.

    - Reklama -

    Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w międzynarodowej firmie doradczej A.T. Kearney, The Boston Consulting Group, jak również w Zakładach Farmaceutycznych Polpharma oraz w Vectra Polska, gdzie pełnił funkcję Dyrektora Operacyjnego. Ukończył Szkołę Główną Handlową w Warszawie, posiada także tytuł MBA University of Minnesota. Tomasz Izydorczyk będzie bezpośrednio raportował do prezesa UPC Polska Ramiro Lafarga.

     

    ŹródłoUPC
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Premiera głośnika mobilnego Hama Ballshape 3.0. Idealny maluch na majówkową imprezę

    Wygląda jak bombka, ma w sobie sporą dawkę muzycznej wybuchowości i energii, a w dodatku jest niezwykle poręczny, mieszcząc...