poniedziałek, 30 czerwca, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    To giga ważne, żeby się śmiać – nowa kampania Plusa na Kartę

    Zobacz również

    Śmiech łączy ludzi, a internet daje powody do śmiechu. Nowa kampania Plusa na Kartę przypomina, że gigabajty to dziś nie tylko dane – to przepustka do codziennej porcji dobrego humoru. A teraz – bez limitu.

    - Reklama -

    Nowa kampania Plus Na Kartę

    Plus na Kartę startuje z nową kampanią, która stawia na śmiech jako uniwersalny język relacji. Wspólna radość z memów, rolek czy zabawnych filmików to dziś codzienność – i właśnie dlatego potrzebny jest internet bez ograniczeń. Kampania pod hasłem „To giga ważne, żeby się śmiać” pokazuje, że gigabajty to nie tylko technologia, ale przede wszystkim emocje i bliskość.

    W ramach kampanii promowana jest nowa oferta internetu Bez Limitu w Plusie Na Kartę – idealna dla tych, którzy chcą dzielić się śmiechem bez stresu o zużycie pakietu. To odpowiedź na potrzeby tych, którzy codziennie korzystają z internetu jako źródła rozrywki, relacji i dobrego nastroju.

    Kampania ruszyła w telewizji oraz internecie, wykorzystując treści dopasowane do różnych grup odbiorców. W komunikacji zostaną wykorzystane specjalnie przygotowane materiały, dopasowane formą i przekazem do odpowiednich platform.

    Spot pełen pozytywnej energii, muzyki i autentycznych emocji dostępny jest tu: To GIGA ważne! Internet bez limitu w Plusie na kartę

    METRYCZKA:

    • Nazwa: To giga ważne, żeby się śmiać
    • Klient: Plus
    • Zarządzający projektem po stronie klienta: Kamila Goc, Małgorzata Lenarczyk, Rafał Kawecki
    • Reżyser: Marcin Mikulski
    • Agencja: Freundschaft
    • Dom produkcyjny: TFP
    ŹródłoPlus
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Visa publikuje czwarty, doroczny raport dotyczący przelewów międzynarodowych

    Visa Inc. (NYSE: V) ogłosiła raport „Międzynarodowe przepływy środków: upowszechnienie cyfrowych przekazów pieniężnych w 2025 r.”, wskazując na dominującą...