Samsung Polska uruchamia cykl podcastów „Biznes się kręci”, skierowany do liderów, menedżerów i przedsiębiorców. Podcast realizowany będzie w formule dynamicznych rozmów z ekspertami i doświadczonymi praktykami biznesu, które pokazują, jak technologia realnie wspiera rozwój firm w różnych branżach – od zwiększania efektywności procesów po budowanie lepszego doświadczenia klienta.
W świecie, w którym tempo wdrażania innowacji rośnie szybciej niż kiedykolwiek, a menedżerowie mierzą się z presją podejmowania trafnych decyzji w krótkim czasie, „Biznes się kręci” odpowiada na potrzebę skondensowanej, wartościowej wiedzy w atrakcyjnym formacie.
– Chcemy inspirować liderów biznesu do odważniejszego wykorzystywania technologii. Zależy nam, by nie tylko dzielić się wiedzą o innowacjach, ale przede wszystkim pokazać ich praktyczne zastosowania w biznesie. Dzięki temu ‘Biznes się kręci’ stanie się przewodnikiem dla menedżerów, którzy chcą budować przewagę konkurencyjną z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi – mówi Anna Marmur, B2B Marketing Manager w Samsung Polska.
Cyfrowa transformacja w pigułce
Cykl podcastów „Biznes się kręci” zainauguruje rozmowa z Dawidem Wroną, COO Archicom S.A., która przynosi praktyczne spojrzenie na to, jak technologie – smart home, chmura, podpis elektroniczny – zmieniają procesy i relacje z klientami w branży nieruchomości.
W kolejnych odcinkach podcastu dowiemy się jak technologia może stać się katalizatorem wzrostu, strategiczną inwestycją w ludzi i przyszłość, sposobem na budowanie przewagi konkurencyjnej – a nie tylko kosztem. Inspirującym doświadczeniem podzielą się przedstawiciele z różnych sektorów – finanse, handel, usługi, edukacja, przemysł, branża kreatywna.
Podcast „Biznes się kręci” dostępny będzie od 15 września na YouTube i Spotify. Materiały dodatkowe można również znaleźć na profilu Linkedin marki.