wtorek, 16 września, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Technologie, które napędzają rozwój – Samsung startuje z nową serią podcastów Biznes się kręci

    Zobacz również

    Samsung Polska uruchamia cykl podcastów „Biznes się kręci”, skierowany do liderów, menedżerów i przedsiębiorców. Podcast realizowany będzie w formule dynamicznych rozmów z ekspertami i doświadczonymi praktykami biznesu, które pokazują, jak technologia realnie wspiera rozwój firm w różnych branżach – od zwiększania efektywności procesów po budowanie lepszego doświadczenia klienta.

    - Reklama -

    W świecie, w którym tempo wdrażania innowacji rośnie szybciej niż kiedykolwiek, a menedżerowie mierzą się z presją podejmowania trafnych decyzji w krótkim czasie, „Biznes się kręci” odpowiada na potrzebę skondensowanej, wartościowej wiedzy w atrakcyjnym formacie.

    Chcemy inspirować liderów biznesu do odważniejszego wykorzystywania technologii. Zależy nam, by nie tylko dzielić się wiedzą o innowacjach, ale przede wszystkim pokazać ich praktyczne zastosowania w biznesie. Dzięki temu ‘Biznes się kręci’ stanie się przewodnikiem dla menedżerów, którzy chcą budować przewagę konkurencyjną z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi – mówi Anna Marmur, B2B Marketing Manager w Samsung Polska.

    Cyfrowa transformacja w pigułce
    Cykl podcastów „Biznes się kręci” zainauguruje rozmowa z Dawidem Wroną, COO Archicom S.A., która przynosi praktyczne spojrzenie na to, jak technologie – smart home, chmura, podpis elektroniczny – zmieniają procesy i relacje z klientami w branży nieruchomości.

    W kolejnych odcinkach podcastu dowiemy się jak technologia może stać się katalizatorem wzrostu, strategiczną inwestycją w ludzi i przyszłość, sposobem na budowanie przewagi konkurencyjnej – a nie tylko kosztem. Inspirującym doświadczeniem podzielą się przedstawiciele z różnych sektorów – finanse, handel, usługi, edukacja, przemysł, branża kreatywna.

    Podcast „Biznes się kręci” dostępny będzie od 15 września na YouTube i Spotify. Materiały dodatkowe można również znaleźć na profilu Linkedin marki.

    ŹródłoSamsung
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Od obaw do pewności siebie: tak firmy i pracownicy reagują na sztuczną inteligencję

    Ponad połowa europejskich firm (56%), która wdrożyła narzędzia AI, twierdzi, że opłaciło im się to finansowo. Ponadto, jak wynika...