środa, 26 listopada, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    T-Mobile wdrożył rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo klientów przy aktywacji usług zewnętrznych wskazane przez UOKiK

    Zobacz również

    Bezpieczeństwo naszych klientów przy aktywacji usług jest dla nas priorytetem, więc od początku współpracowaliśmy z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów w sprawie postępowania dotyczącego usługi „Zamów z T-Mobile”.

    - Reklama -


    Sprawa w większości dotyczy reklamacji składanych przez klientów w latach 2018-2021, kiedy sposób aktywacji tego typu serwisów w naszej sieci realizowaliśmy zgodnie z ówczesną praktyką rynkową. Obecnie wszystkie serwisy zewnętrzne aktywowane są z wykorzystaniem dodatkowych zabezpieczeń, a klienci mogą być pewni, że żadne tego typu transakcje nie zostaną zrealizowane bez ich wyraźnego potwierdzenia.

    Żeby tak się stało, wprowadziliśmy:

    • nową ścieżkę autoryzacji – każda aktywacja będzie wymagała potwierdzenia kodem SMS i wyraźnej zgody na obciążenie rachunku,
    • przekazywanie potwierdzeń warunków umowy na trwałym nośniku,
    • monitorowanie i eliminowanie nieprawidłowości w usługach podmiotów trzecich,
    • pełniejsze informacje w odpowiedziach na reklamacje oraz na fakturach,

    Dodatkowo klienci, którzy w latach 2018–2024 otrzymali negatywne rozpatrzenie reklamacji, będą mogli wystąpić o jednorazową rekompensatę w wysokości 500 zł. Co więcej, klienci mogą wystąpić także o zwroty opłat za wybrane serwisy dezaktywowane w ciągu 60 dni od aktywacji.

    ŹródłoT-Mobile
    0 Komentarze
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Black Friday 2025: Polacy stawiają na BLIKA i AI przy zakupach online

    Polacy kupują online częściej niż kiedykolwiek – jedna trzecia robi zakupy w sieci co tydzień, a aż 76% aktywnie...