Po udanym wdrożeniu platformy na Słowacji, stawiamy kolejny ważny krok w kierunku ujednolicenia cyfrowej obsługi klientów B2B w Europie. Za opracowanie rozwiązania odpowiadają specjaliści z polskiego oddziału Deutsche Telekom.
One Portal to intuicyjna, nowoczesna platforma umożliwiająca firmom kompleksowe zarządzanie usługami telekomunikacyjnymi – w tym składanie zamówień online, śledzenie zgłoszeń, przegląd faktur, zarządzanie kontami i użytkownikami. Rozwiązanie zostało oparte na sprawdzonej platformie eSerwis, z powodzeniem funkcjonującej od lat w Polsce.
Uruchomienie platformy w Macedonii Północnej wspiera realizację strategicznego celu T-Mobile, jakim jest uproszczenie i cyfryzacja obsługi klienta, zapewnienie spójności, przejrzystości oraz większej efektywności operacyjnej na rynku europejskim.
Kolejne wdrożenia planowane są w Czechach i na Węgrzech do końca 2025 roku, a w Austrii, Grecji i Polsce w 2026 roku. W Polsce One Portal zastąpi dotychczasową platformę eSerwis, tworząc jednolite środowisko dla klientów biznesowych we wszystkich krajach objętych programem.