W T-Mobile #BurzymyBariery, aby zbliżać do siebie ludzi, ale pamiętamy przy tym, że czasami największe bariery to te, które mamy w naszych głowach. „Stolarka to nie biznes dla kobiet”, „Nikt nie przyjdzie do kawiarni na przedmieściach”, „Duże firmy Cię przebiją, nie masz skali” – to tylko niektóre ze zdań, jakie usłyszeli nasi klienci, rozważając otwarcie swoich biznesów. W najnowszej kampanii reklamowej Magenta Biznes, skierowanej do małych i średnich przedsiębiorców, pokazujemy prawdziwe historie klientów T-Mobile, którzy nie ulegli demotywującym sugestiom i przebojem weszli w świat biznesu.
Bohaterowie najnowszej kampanii Magenta Biznes to prawdziwi przedsiębiorcy, którzy na co dzień są klientami T-Mobile. Na początku swojej drogi biznesowej każde z nich usłyszało zdania, które niejednemu przedsiębiorcy mogłyby podciąć skrzydła: „Będziesz pracować 24/7, bez przerw”, „Stolarka to nie biznes dla kobiet”, „Nikt nie przyjdzie do kawiarni na przedmieściach” czy „Duże firmy Cię przebiją, nie masz skali”. Mimo tych przeciwności i wątpliwości, zdecydowali się zaryzykować i – dzięki własnej determinacji i wsparciu T-Mobile na każdym etapie prowadzenia ich działalności – dziś mogą pochwalić się nie lada sukcesami biznesowymi.
Wspieramy Twój biznes na każdym etapie
W T-Mobile nie wątpimy w naszych klientów, tylko wspieramy ich na każdym etapie rozwoju. Właśnie dlatego w ramach oferty Magenta Biznes oferujemy przedsiębiorcom między innymi nielimitowany internet, elastyczne oferty oraz dedykowaną obsługę 24/7. Wiemy, że w biznesie liczy się czas, dlatego nasza obsługa 24/7 to coś więcej niż infolinia – to indywidualne podejście, szybka reakcja i realna pomoc. Wszystko to, aby ułatwić małym i średnim przedsiębiorcom start i rozwój ich biznesu. Dodatkowo, w ramach najnowszej promocji, przygotowaliśmy specjalną ofertę dla firm: 6 miesięcy abonamentu za 0 zł za pakiet usług. Abonament Komórkowy z internetem do wyboru: Mobilnym 5G lub Światłowodowym, w ofercie na 24 lub 36 miesięcy oraz smartfon Samsung Galaxy S25 Ultra w supercenie: bez opłaty na start, z ratami 120 zł + VAT miesięcznie.
Szeroki zasięg kampanii
Kampania reklamowa obejmuje dwa spoty: 30-sekundowy film przedstawiający historie bohaterów oraz 15-sekundowy spot prezentujący aktualną promocję. Działania promocyjne prowadzone są w telewizji, radiu, na nośnikach OOH oraz DOOH, w internecie, mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży operatora.
Za przygotowanie kampanii odpowiada Departament Zarządzania Marką i Customer Experience T-Mobile wraz z agencją VML, która odpowiada również za działania w internecie. Materiały BTL opracowało ARC (Grupa Publicis), a za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.